آفتاب

جنگنده‌های صهیونیستی مناطقی از غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های صهیونیستی مناطقی از غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز (شنبه) چندین پایگاه امنیتی فلسطینی را در شمال غزه و شهر غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز (شنبه) چندین پایگاه امنیتی فلسطینی را در شمال غزه و شهر غزه بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه المنار، جنگنده‌های صهیونیستی به بهانه شلیک چند فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین، چندین پایگاه امنیتی فلسطینی از جمله پایگاه اداره مدنی در شرق جبالیا را بمباران کردند که منجر به زخمی شدن جزئی یک نفر شد.

هواپیماهای ارتش صهیونیستی همچنین پایگاه ابو جراد در محله زیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را هدف قرار دادند و چندین موشک نیز به سمت "حوضچه‌های آبی" در منطقه مصریین واقع در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه شلیک کردند که این حمله خسارتی در بر نداشت.

منابع صهیونیستی جمعه شب گذشته مدعی شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک سدروت شده و اعلام کرده بودند که در این حمله چندین تن دچار شوک روانی شده بودند و یک راننده اتوبوس نیز زخمی شده بود و خسارت‌هایی به اتوبوس وی نیز وارد آمده بود.

منابع صهیونیستی خاطرنشان کردند که یک موشک دیگر هم به شهرک عسقلان اصابت کرده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، در حال حاضر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و هواپیماهای جاسوسی این رژیم نیز برفراز آسمان غزه هستند و بمب‌های منوری را نیز به چندین منطقه مرزی شلیک کردند.

به گفته منابع، به دنبال حملات رژیم صهیونیستی صدای چندین انفجار نیز در شمال غزه به گوش رسید.

کشتی‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

منابع آگاه فلسطینی‌ اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی به دنبال شلیک سه موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های این رژیم از جمله شهرک عسقلان انجام شد.

به گفته این منابع، سامانه گنبد آهنین دو موشک را خنثی کرد اما موشک سوم به منطقه غیرمسکونی در مرز با نوار غزه اصابت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در پی شلیک این موشک‌ها از شهرک نشینان جنوب اراضی اشغالی خواسته بود تا به محض شنیدن آژیر خطر به پناهگاه‌ها بروند.

به رغم تمایل اسرائیل و گروه‌های فلسطینی برای عدم وارد شدن به جنگ این اتفاق می‌تواند موجب وخامت اوضاع شود. به ویژه اینکه اخیرا شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به طور گسترده به مسجدالاقصی یورش برده و با نمازگزاران فلسطینی درگیر شدند. طوری که این اتفاق با محکومیت جهانی گسترده مواجه شد.

مقاومت فلسطین نیز تاکید کرده که جواب یورش و تجاوزات شهرک‌نشینان علیه مسجدالاقصی را خواهد داد.

به گفته خبرنگار الجزیره، دستگاه‌های امنیتی در غزه برای ممانعت از هدف قرار گرفتن در برابر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به تقویت پایگاه‌های خود پرداختند.

به دنبال این حادثه، شهردار سدروت از موشه یعالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواست که واکنش قاطعی به این حملات نشان دهد و ارتش صهیونیستی هم برای بررسی نحوه واکنش به این حملات موشکی تشکیل جلسه داده بود. جنگنده‌های اف 16 ارتش صهیونیستی همچنان در آسمان باریکه غزه در حال پرواز هستند.

مقاومت در واکنش به حمله دشمن صهیونیستی به منطقه‌ای در غزه چند موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرد.

مقاومت فلسطین در واکنش به حمله دشمن صهیونیستی چند فروند موشک به شهرک های صهیونیست نشین مجاور این منطقه شلیک کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام

کد N961669

وبگردی