آفتاب

وب‌سایت آلمانی: اروپا باید به فکر همکاری با روسیه باشد

وب‌سایت آلمانی: اروپا باید به فکر همکاری با روسیه باشد

یک وبسایت آلمانی نوشت، رهبران اروپایی که به دنبال منزوی کردن روسیه هستند، نمی‌توانند به هدف خود برسند و بجای آن باید به دنبال همکاری نزدیکتر با این کشور باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وبسایت آلمانی نئوپرس گزارش داد، سیاستهای کنونی اروپایی در قبال روسیه، تنها باعث شده تا این کشور به سمت پکن گرایش پیدا کند که این یک تحول خطرناک برای غرب محسوب می‌شود.

این وبسایت در ادامه آورده است، به همین دلیل است که تجار آلمانی مدتهاست رهبران خود را نسبت به لغو تحریم‌ها علیه مسکو ترغیب می‌کنند چون نگران این هستند که شرکای روس خود را از دست بدهند و روس ها برای همیشه به سمت آسیا گرایش پیدا کنند. روابط میان روسیه و اروپا برای چندین دهه است که رو به وخامت گذاشته است و این اقدامات و تحریم‌ها علیه مسکو نیز بر وخامت اوضاع افزوده و بر روابط تاثیر منفی گذاشته است. اگر تصمیم درستی اتخاذ نشود، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

این وبسایت خبری در ادامه آورده است: زمانیکه سیاستمدارانی چون هلموت اشمیت و ویلی براندت، صدراعظم‌های پیشین آلمان در راس قدرت بودند، روسیه به عنوان شریکی بسیار خوب شناخته می‌شد. رهبران شوروی و اروپایی در آن زمان روابط بسیار خوبی با هم داشتند اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده است. در حال حاضر، اتحادیه اروپا کمپین تبلیغاتی سیستماتیک علیه روسیه به راه انداخته است و آزادی رسانه‌ای را نیز دستکاری می‌کند به طوریکه حقیقت دیگر ملموس و عینی ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N961365

وبگردی