آفتاب

اختتامیه همایشی برای کارآفرینی زنان در تهران با حضور پراستنادترین بانوی دانشمند جهان اسلام

اختتامیه همایشی برای کارآفرینی زنان در تهران با حضور پراستنادترین بانوی دانشمند جهان اسلام

آیین اختتامییه همایش دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نمایشگاه این آیین با حضور بانوان کارآفرین، چهره های سیاسی و علمی ایران و دیگر کشورهای در حال توسعه برگزار شد.

در این نشست سه ساعته شهیندخت مولاوردی، معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، پروفسور «شفقت فاروق» پر استناد ترین بانوی دانشمند جهان اسلام، دکتر خاوندکار، سهیلا جلودارزاده، رییس ستاد اجرایی نمایشگاه، «فضیله گراین» مدیرکل روابط بین الملل خانواده و جامعه سازمان کنفرانس اسلامی حضور داشتند.

مولاوردی در این مراسم با سپاس از چهره های علمی و سیاسی کشور و حامیان، توانمند سازان و تسهیل گران گفت: تقویت حضور زنان در بخش های مختلف اقتصادی و به ویژه حوزه کار آفرینی از دغدغه های مسئولان است و در این راستا همه تلاش ها به کار گرفته شده است.

او گفت: هم اکنون شاهد هستیم که بخش های مختلف دولتی، خصوصی، دانشگاهی و سیاسی یکپارچه برای حضور بانوان پرتلاش گرد هم آمده اند و با تعامل و تبادل اطلاعات هدف را دست یافتنی تر می کنند.

فضیله گراین، مدیرکل روابط بین الملل خانواده وجامعه سازمان کنفرانس اسلامی نیز زنان ایرانی را از جمله زنان مسلمان موفق دنیا بر شمرد و دولت ایران به ویژه معاونت ریاست جمهوری در حوزه زنان را بهترین حامی و پر انگیزه بر شمرد.

لیلا فلاحتی مدیر کل اداره بین الملل معاونت امورزنان ریاست جمهوری هم در حاشیه این مراسم اعلام کرد: مراسم اختتامیه نمایشگاه جمعه ساعت 20 در میدان اصلی نمایشگاه برگزارمی شود . در این برنامه حضور وزیر صنعت معدن وتجارت قطعی است.

آیین اهدای هدیه به کار آفرینان برتر و رونمایی از بانک اطلاعات کارآفرینان از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

۴۷۴۷

کد N960702

وبگردی