آفتاب

دبیر شورای نگهبان: آیت‎الله خزعلی یاور امام و رهبری بود

دبیر شورای نگهبان: آیت‎الله خزعلی یاور امام و رهبری بود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:آیت‎الله جنتی گفت: مرحوم خزعلی همواره یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و با جریانات مخالف نظام سخت مبارزه می‌کرد.

دبیر شورای نگهبان: آیت‎الله خزعلی یاور امام و رهبری بود به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌‌الله جنتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله خزعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم خزعلی بیان داشت:‌ آیت‌الله خزعلی عالم با عمل بود.

وی با اشاره به سابقه آشنایی 50 ساله خود با آیت‌الله خزعلی افزود: در حدود 50 سال سابقه دوستی من با آیت‌الله خزعلی بنده هیچگاه گناهی از وی مشاهده نکردم که این خود از صفات بارز ایشان بود.

جنتی تأکید کرد: آیت‌الله خزعلی مجاهد فی‌سبیل‎الله بود.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با بیان اینکه خزعلی در زمان رژیم طاغوت برمنبر می‌رفت و ضد رژیم شاه سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: آیت‌الله خزعلی به هیچ وجه از رژیم طاغوت هراسی نداشت و محب اهل بیت سلام الله و حضرت امیرالمومین (ع) بود

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به ابعاد سیاسی شخصیت خزعلی بیان داشت: آیت‌الله خزعلی همواره یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و با جریانات مخالف نظام سخت مبارزه می‌کرد.

جنتی در پایان افزود: آیت‌آلله خزعلی مرد جهاد بود.

2929

کد N960411

وبگردی