آفتاب

وزرای کار و بهداشت به کمیسیون بهداشت می‌روند

وزرای کار و بهداشت به کمیسیون بهداشت می‌روند

دو وزیر کار و بهداشت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا کمیسیون بهداشت قرار است در جلسه هفته آینده خود نشست مشترکی با مسئولین جهاد دانشگاهی و پژوهشکده رویان داشته باشند و در ادامه جلسه خود به بررسی راهکارهای اجرایی جهت کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر در کشور بپردازد.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز قرار است در جلسه هفته خود از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت ارائه گزارش مربوط به وضعیت و نحوه تخصیص اعتبارات ردیف های مختلف قانون بودجه سال 94 کشور دعوت کنند.

رسیدگی به طرح تعیین تکلیف بیمه اعضای صندوق آینده ساز و تحت پوشش قرار گرفتن آنان توسط سازمان تامین اجتماعی و رسیدگی به عملکرد بند ح تبصره 5 قانون بودجه سال 94 نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

همچنین کمیسیون برنامه قرار است تعدادی از اعضای این کمیسیون جهت عضویت در کمیسیونهای مشترک لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور و طرح تشکیل سازمان قرآن کریم را انتخاب کند.

به گزارش ایسنا،‌در جلسه کمیسیون انرژی نیز ادامه بررسی اساسنامه شرکت نفت با حضور مسئولین و کارشناسان وزارت نفت، سازمان مدیریت، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس در دستور کار است.

کمیسیون امنیت ملی نیز ضمن بررسی آخرین اخبار و تحولات مربوطه با حضور مسئولین ذیربط بررسی لایحه موافقت نامه حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع زنده آبی دریای خزر و طرح امتیازبندی ترکیبی عوامل ایثارگری را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام

کد N960125

وبگردی