آفتاب

برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی برای گروه‌های زیارتی

برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی برای گروه‌های زیارتی

معاونت تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی برای کاروان‌های گروهی در دارالهدایه حرم رضوی برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان کاروان‌های زیارتی که به صورت گروهی به حرم رضوی مشرف می‌شوند می‌توانند قبل از ورود خود ضمن هماهنگی با این بخش معاونت فرهنگی از برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی برخوردار شوند.

این نشست‌های تخصصی شامل سخنرانی و کلاس‌هایی با موضوع پرسمان رضوی و سیره حضرت رضا(ع)، ارائه مشاوره‌های تخصصی، مداحی و برنامه‌های حرم شناسی می‌شود که برنامه‌ها متناسب با سن، جمعیت مخاطبان و قشر زائران برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌ها می‌تواند بنا به درخواست گروه برنامه‌ریزی شود.

ضروری است که زائران و مجاوران که قصد دارند به صورت گروهی به زیارت بروند حداقل 6 ساعت قبل از تشرف به این معاونت اطلاع دهند و یا اینکه از یک ماه قبل مسئولان را در جریان حضور خود بگذارند.

این برنامه‎ها بدون دریافت هزینه برای زائران برگزار می‌شود و در جریان آن گروه‌های زیارتی می‌توانند از نمایشگاه‌های آستان قدس واقع در ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی مانند نمایشگاه «در سایه‌سار رافت»، «فقه و زندگی»، «حکایت آفتاب» و... بازدید کنند.

کاروان‌ها و گروه‌های زیارتی برای رزرو و کسب اطلاع بیشتر با شماره 051332235313 تماس بگیرند و از خدمات فرهنگی به زائران بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

کد N959777

وبگردی