آفتاب
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی:

«افراد خوب شعار بده» در جامعه کم نیستند

«افراد خوب شعار بده» در جامعه کم نیستند

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در دیدار با اعضای مرکزی سازمان جوانان حزب اسلامی کار بر نقش جوانان در صحنه‌های مختلف سیاسی - اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در این دیدار اظهار کرد: جوانان عزیز باید دقت داشته باشند که دستورات اسلام و آموزه‌های دینی سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و در انتخابات هم ببیند که چه فردی گفتار و عملش به آموزه‌های دینی نزدیک‌تر است. نباید جوانان دنباله‌رو افرادی باشند که فقط شعار می‌دهند هرچند که شعارشان زیبا و دلربا باشد. باید عمل افراد را ارزیابی کرد.

وی در ادامه افزود: بعضی افراد خوب شعار می‌دهند، اما در عمل با دستورات دینی فاصله دارند و امروز از این دست افراد در جامعه متأسفانه کم نیستند، لذا باید مواظب بود که فریب این افراد را نخورید.

این مرجع تقلید تصریح کرد: به نظر من امروز جامعه، با جامعه دینی فاصله زیاد دارد، چون هر کس هر طور دلش می‌خواهد عمل می‌کند و این برای جامعه ما بسیار مضر است. بنابراین کارها باید بر اساس دستورات دینی در مسیر خود قرار گیرد، تا بتواند برای افراد جامعه مثمرثمر باشد.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در پایان توفیق بیشتر جوانان را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار، حبیب مجرب دبیر سازمان جوانان حزب اسلامی کار بیان کرد: امروز یکی از دغدغه‌های جوانان، عدم بهره گیری آنها در دولت تدبیر و امید است. امروز مهمترین مسأله پیش رو انتخابات مجلس شورای اسلامی است که برای جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه دیدار برخی از اعضا نقطه نظرات خود را در حضور این مرجع تقلید بیان کردند.

انتهای پیام

کد N959548

وبگردی