آفتاب

افتتاح نمایشگاهی برای آموزش کارآفرینی به زنان البته با حضور یک وزیر و دو معاون رییس‌جمهور

افتتاح نمایشگاهی برای آموزش کارآفرینی به زنان البته با حضور یک وزیر و دو معاون رییس‌جمهور

دومین نمایشگاه بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار امروز افتتاح شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دومین نمایشگاه بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار امروز با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران و رئیس بنیاد ملی نخبگان افتتاح شد.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه مراسم افتتاحیه همایش‌ و نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار، گفت: اگر به زنان به عنوان یک سرمایه به صورت جدی توجه نشود، در توسعه و پیشرفت کشور مانع به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه و در میانه اجرای سند چشم انداز قرار داریم. علاوه بر آن مقام معظم رهبری نیز در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقتصاد دانش بنیان، درون زا و برون نگر تاکید دارند ، در این شرایط باید از همه ظرفیت‌ها بهره مند شویم.

همچنین محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش اصلی زنان در تشکیل خانواده و پرورش فرزندان برای خدمت‌گذاری در جامعه گفت: این موضوع کفایت نمی‌کند، همانطور که در دو قرن اخیر نقش زنان در جهان در فعالیت‌های اقتصادی و علمی افزایش پیدا کرده است.

47232

کد N958439

وبگردی