آفتاب

دیدار سفیر ایران در آذربایجان با امام جمعه تبریز

دیدار سفیر ایران در آذربایجان با امام جمعه تبریز

محسن پاک آیین، سفیر ایران در آذربایجان عصر دوشنبه با آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در این دیدار با اشاره به روابط خوب ایران و جمهوری آذربایجان، گسترش روابط فرهنگی میان دو کشور را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به روابط خوب جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان، می‌توان از این فرصت در راستای گسترش فرهنگی میان دو کشور بهره برد.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع، این سفر را صفحه‌ای جدید در روابط میان ایران و جمهوری آذربایجان دانست و با ابراز خرسندی از این گونه اقدامات خواستار ادامه روابط فرهنگی میان دو کشور شد.

محسن پاک آئین سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان نیز بر روابط حسنه میان دو کشور اشاره کرد و افزود: روابط ایران و جمهوری آذربایجان وارد فصل جدیدی شده است، روابط دو کشور در سال های اخیر از پیشرفت بالائی برخودار شده است.

وی با تأکید بر روند گسترش روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، ابراز داشت: در سال های اخیر با توجه به گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، تعاملات فرهنگی میان دو کشور افزایش داشته است.

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در ادامه با اشاره به سفر آیت الله نوری همدانی به جمهوری آذربایجان، آن را اقدامی در جهت گسترش روابط فرهنگی میان دو کشور دانست و تصریح کرد: این سفر از برکات فراوانی برخوردار بود که مورد استقبال مردم جمهوری آذربایجان قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N958285

وبگردی