آفتاب
کواکبیان خبر داد؛

جمعی از مدیران رسانه‌ها از « فردو» دیدن کردند

جمعی از مدیران رسانه‌ها از « فردو» دیدن کردند

مدیر مسوول روزنامه « مردم سالاری» از برنامه ریزی جهت حضور مدیران عامل خبرگزاری و مدیران مسوول مطبوعات در سایت هسته‌ای آب سنگین اراک در اواخر مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی کواکبیان با اشاره به حضور جمعی از مدیران رسانه‌ها در سایت هسته‌ای « فردو» در پنجشنبه هفته گذشته از برنامه ریزی جهت حضور مدیران عامل خبرگزاری و مدیران مسوول مطبوعات در سایت هسته‌ای آب سنگین اراک در اواخر مهرماه خبر داد.

مدیر مسوول روزنامه « مردم سالاری» با اظهار خوشحالی از برنامه بازدید از « فردو» ، تشکر و رضایتمندی مدیران رسانه‌ها را از اجرای این برنامه و توضیحات مبسوط دست اندرکاران سازمان انرژی اتمی اعلام کرد.

دبیر جلسات هم اندیشی رسانه‌ها افزود:‌ چند سال قبل برنامه حضور اصحاب رسانه در سایت نطنز را داشتیم و قرار شد اواخر مهرماه با جمع بیشتری از مدیران رسانه‌ها از سایت هسته‌ای آب سنگین اراک نیز دیدن کنیم.

وی گفت: عظمت و جایگاه « فردو» به عنوان ضامن بقای سیاست نطنز بر هیچکس پوشیده نیست لذا در این برنامه مطرح شد که قطعا علیرغم برخی محدودیت‌ها هیچگاه این مرکز هسته‌ای تعطیل نخواهد شد و قطعا چند سال آینده نیز با سانتریفیوژهای مدل « IR8» که حداقل 20 برابر سانتریفیوژهای فعلی انرژی هسته‌ای تولید می‌کند این مرکز هسته‌ای به کار خویش ادامه خواهد داد.

کواکبیان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در ارتقای افکارعمومی مردم افزود: خوشبختانه در برنامه بازدید از « فردو» مسوولان روزنامه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی ورزشی نیز حضور داشتند و با ارائه پرسش‌های متعدد و فنی و انعکاس برخی ابهام‌ها، از پاسخ‌های ارائه شده از سوی دست اندرکاران مرکز شهید دکتر علیمردانی و به ویژه جناب آقای زارعان معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی قانع شدند و البته همگی نیز بر اهمیت اجرای «برجام» برای برون رفت از چالش‌های هسته‌ای تاکید کردند.

انتهای پیام

کد N958248

وبگردی