آفتاب
ارشد نظامی آجادر استان‌های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری:

ارتش در زمان صلح و جنگ آماده مقابله با نفوذ دشمن است

ارتش در زمان صلح و جنگ آماده مقابله با نفوذ دشمن است

ارشد نظامی آجا دراستان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: تمام سلاح و تجهیزات ارتش نوسازی و بهینه‌سازی شده و تجهیزات جدیدی را وارد عرصه میدان نبرد کرده‌ایم که در زمان لازم رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار اشتری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتش در زمان صلح و جنگ آماده است که راه‌های نفوذ دشمن را ببندد، اظهار کرد: امروز ارتش در حوزه دفاعی در عرصه‌های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم تمرین کرده و آموزش دیده و آمادگی لازم را برای مقابله با نفوذ دشمن دارد.

وی با بیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آماده است تا جلوی هر تجاوز و نفوذی را بگیرد، افزود: توانایی و اراده‌ای از دشمن در عرصه جنگ سخت نمی‌بینیم و با آمادگی رسمی و پا در رکاب بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جنگ سختی فعلاً در پیش نیست.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در عرصه نیمه سخت که فشار از بیرون و بحث تحریم و محاصره اقتصادی است، ارتش نیز همراه با سایر نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی شرکت کرده و در این عرصه پیشرو است و می‌تواند برای ادارات و سازمان‌ها الگو قرار گیرد.

جهادی ارسی با اشاره به تجهیزات و پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تمام سلاح و تجهیزات ارتش نوسازی و بهینه‌سازی شده و تجهیزات جدیدی را وارد عرصه میدان نبرد کرده‌ایم که در زمان لازم رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به عرصه جنگ نرم تصریح کرد: به واسطه تلاش بخش عقیدتی سیاسی نمایشگاهی را در خیابان صفه تدارک دیدیم که نمایشگاه اهل بیت (ع) است و در مسافتی چهار هزار متری برپا خواهد شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه وقایعی همچون ولادت نبی اکرم اسلام، مهدویت و انقلاب اسلامی را به معرض دید عموم قرار می‌دهد و از همه مردم دعوت می‌کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

جهادی ارسی با اشاره به نقش رسانه‌ها در عرصه جنگ نرم گفت: با توجه به اصحاب رسانه قوی که در کشور وجود دارند در عرصه جنگ نرم پیروز هستیم و دشمن را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام

کد N958178

وبگردی