آفتاب
در سومین هفته از فعالیت کمیسیون ویژه صورت گرفت؛

دستور لاریجانی برای توقف پخش جلسات کمیسیون برجام از رسانه ملی

دستور لاریجانی برای توقف پخش جلسات کمیسیون برجام از رسانه ملی

رئیس مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی بررسی برجام در کمیسیون ویژه، دستور توقف پخش جلسات برجام را در حالی صادر کرد که بررسی توافق به بخش‌های اقتصادی و مهم آن رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر به دستور علی لاریجانی رئیس مجلس، پخش جلسات کمیسیون برجام از رسانه ملی از صبح امروز سه شنبه متوقف شد.

بر اساس این گزارش از  ابتدای هفته گذشته هر روز گزیده ای از جلسات کمیسیون برجام که با حضور عراقچی و تخت روانچی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و شمخانی دبیر فعلی شورای عالی امنیت ملی در روز های مختلف هفته برگزار شده بود از رسانه ملی پخش شد.

روز گذشته نیز جلسه کمیسیون برجام با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از رسانه ملی به اطلاع مردم رسید.

بر اساس برنامه اعلام شده، امروز نیز قرار بود کمیسیون برجام با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در نوبت صبح و وزیر دفاع و وزیر اطلاعات در نوبت عصر تشکیل جلسه دهد تا به بررسی ابعاد و آثار اقتصادی و امنیتی برنامه جامع اقدام مشترک بپردازد.

این دستور درحالی از سوی رئیس مجلس صادر شده است که روز های پایانی این هفته در آستانه پایان تعطیلات مجلس، روزهای پایانی بررسی برجام در کمیسیون ویژه نیز هست و در این روز ها قرار است تاثیر برجام در اقتصاد کشور مورد بررسی قرار گیرد؛ موضوعی که برای مردم اهمیت و جذابیت بیشتری دارد و بیش از سایر مباحث قابل درک است.

کد N958089

وبگردی