آفتاب
در واکنش به یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی؛

ساف: اسرائیل با آتش بازی می‌کند

ساف: اسرائیل با آتش بازی می‌کند

سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در واکنش به یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و درگیری با نمازگزاران فلسطینی در داخل صحن‌های این مسجد، اعلام کرد: حملات اسرائیل به مسجدالاقصی و هتک حرمت مدام این مسجد، جهان را به سمت جنگی مذهبی سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه‌ای از جامعه بین‌الملل و کشورهای عربی و اسلامی جهان خواست مسوولیت خود را در خصوص یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی بپذیرند و برای توقف اقدامات تحریک‌آمیز و مستمر رژیم صهیونیستی در حق مسجد الاقصی و دیگر مقدسات مذهبی مسلمانان و نیز نقض حقوق شهروندان بی‌دفاع فلسطینی اقدامات فوری انجام دهند.

ساف در این بیانیه از جامعه جهانی خواست به اقدامات اسرائیل که نتیجه آن سوق دادن جهان به جنگی مذهبی و ایجاد آشوب، خشونت و افراطی‌گری بیشتر و برهم زدن ثبات منطقه است پایان دهد.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل با هتک حرمت مقدسات مذهبی شهر قدس با آتش بازی می‌کند و این اقدامات در راستای تکمیل طرح یهودی‌سازی شهر قدس و انضمام مسجد الاقصی و اطراف آن به بخش یهودی است.

در این بیانیه تاکید شده است که تجاوزات اسرائیل با هدف از بین بردن عناصر اصلی کشور فلسطین و پایان طرح تشکیل دو کشور مستقل در جهان است و این دست اقدامات از نظر هدف، رویکرد، عامل ناظر، منبع مالی بسیار روشن است.

انتهای پیام

کد N957950

وبگردی