آفتاب

پربیننده سیاسی 2شنبه:پوسترهای حامیان احمدی نژاد درشبکه های اجتماعی/پاسخ ابوترابی به انتقادات جلیلی

پربیننده سیاسی 2شنبه:پوسترهای حامیان احمدی نژاد درشبکه های اجتماعی/پاسخ ابوترابی به انتقادات جلیلی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون برجام از عملکرد سعید جلیلی و تیم مذاکره کننده سابق انتقاد کرد.

ابوترابی فرد در نشست کمیسیون برجام تاکید کرد:ما بارها از شما برای حضور در کمیسیون امنیت دعوت کردیم اما تنها شما یک بار در جلسات حضور پیدا کردید اگر اجازه می‌دادید بحث و مباحثه‌ای صورت می‌گرفت احتمال داشت تصویب قطعنامه 1929 به تاخیر می‌افتاد و یا حتی تصویب نمی‌شد. اینجا را ببینید.

تصویر جدید شبکه های اجتماعی حامیان رئیس جمهور سابق

پس از حضور سعید جلیلی و فریدون عباسی در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، حامیان احمدی نژاد پوستری را در گروه های تلگرامی منتشر کردند. اینجا را ببینید.

روزنامه وطن امروز برای گزارش صفحه نخست خود با عنوان «انتقادات صریح منوچهر متکی از مخالفت دولت با بررسی برجام در بهارستان»، تصویری را برگزیده که مربوط به دوره وزارت متکی و زمانی است که او به عنوان وزیر خارجه در یکی از نشست های سازمان ملل حضور داشته است. اینجا را ببینید.


ایلنا به نقل از سفیر اسبق ایران در لبنان نوشت: اگر ما در مذاکرات امتیازی داده‌ایم و هزینه‌ای پرداخت کرد‌ه‌ایم، به دلیل قطعنامه‌هایی بود که در دوران سعید جلیلی صادر شد. اینجا را ببینید.

تحلیل متکی از مذاکرات هسته ای و برجام 

وزیر اسبق امور خارجه با اشاره به این‌که «نباید فراموش کنیم آرایش صحنه چگونه شکل گرفته است» ادامه داد: همان‌گونه که آن‌ها می‌خواهند تحلیل و فکت‌شیت خودشان را از صحنه القا کنند و بگویند تحریم‌ها اثرگذار بوده است باید در این سوی قصه ابتدا خودمان واقعیت را درست بدانیم و سپس در دنیا مطرح و به آن افتخار کنیم. اینجا را ببینید.

واکنش به پخش تصویر فرمانده سپاه در سنای آمریکا

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه‌پاسداران گفت: سپاه در مسیر حمایت از جنبش‌های آزادی‌بخش موفق بوده است و آمریکایی‌ها به شدت عصبانی هستند. اینجا را ببینید.

حاشیه های حضور یاران احمدی نژاد در یک مکان مذهبی

شرق نوشت: «امامزاده جای کارهای سیاسی نیست»؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی‌اکبر(ع) فریاد زد؛ آن‌هم هنگامی‌ که «غلامحسین الهام» و «مجتبی ثمره‌هاشمی» بر سر مزار شهید «مصطفی احمدی‌روشن» بودند. البته به این اعتراض، یک خانم دیگر به گونه‌ای عتاب‌آلود پاسخ داد. اینجا را ببینید.

آنچه این روزها بیش از همه در چالش میان آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و آیت الله مصباح یزدی به چشم می‌خورد بازگشت به گذشته آنهاست بویژه دوران مبارزه با رژیم سابق و اعتماد امام خمینی(ره). اینجا را ببینید.

/212 17

 

کد N957342

وبگردی