آفتاب

نامه دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از زندان

نامه دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از زندان

در صفحه دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، نامه وی خطاب به دختر هفت ساله‌اش منتشر شده است که در این نامه تلاش می‌کند به سوال دخترش که "چرا پدرم به زندان افتاد" پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی مرآة البحرین، علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در نامه‌ای که در توئیتر منتشر شده، عنوان کرده است، زمانی که با دخترش "نبأ"، تولد هفت سالگی‌اش را جشن گرفته بود پلیس درب منزل وی را زد و او را بازداشت کرد.

علی سلمان خطاب به دخترش گفت: من در زندان هستم، چرا که کودکان دیگری جز تو این فرصت برایشان دست نمی‌دهد که هدایای روز تولدشان را با پدرشان باز کنند بلکه حتی نمی‌توانند به تنهایی این کادوها را باز کنند و برخی از آن‌ها هدیه‌ای هم به دست نمی‌آورند.

وی افزود: من در زندان هستم، چرا که دوستت دارم و می‌خواهم از تو محافظت کنم تا هیچ کس با کلمه‌ای تو را آزار ندهد یا تو را از حقت به عنوان یک شهروند با حقوق کامل در کشورت محروم نکند تا هیچ کس آزادی تو را تهدید نکرده یا آن را مصادره نکند، یا پدرت یا برادرت یا همسرت یا فرزندت را فقط به دلیل موضعی سیاسی یا نظری مخالف بازداشت نکنند، حتما تو چند سال بعد این مسائل را خواهی فهمید.

انتهای پیام

کد N957188

وبگردی