آفتاب

افزایش تدابیر امنیتی در سرزمین‌های اشغالی به بهانه آغاز سال نو یهودیان

افزایش تدابیر امنیتی در سرزمین‌های اشغالی به بهانه آغاز سال نو یهودیان

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تدابیر امنیتی در کرانه باختری را به مناسبت آغاز سال نو یهودیان افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در آستانه جشن سال نو یهودیان که دو روز ادامه خواهد داشت، ارتش و نیروهای نظامی اسرائیل در کرانه باختری به ویژه مسیرهای اصلی و اطراف شهرک‌های صهیونیست نشین تدابیر امنیتی را افزایش داده‌اند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: علاوه بر این، نیروهای امنیتی به منظور برقراری امنیت، در مکان‌های عمومی و مراکز تجاری مستقر شده‌اند.

شاهدان عینی نیز گفته‌اند: نیروهای ارتش اسرائیل در تمامی مسیرهای اصلی کرانه باختری به شکلی گسترده حضور دارند. علاوه بر این، در خیابان اصلی اطراف دو شهرک خربثا و بیت‌عور در نزدیکی رام الله، تعدادی از جوانان فلسطینی توسط سربازان اسرائیلی مورد حمله قرار گرفتند.

یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی از شب آغاز سال نو یهودی به مدت دو روز جشن می‌گیرند و در کنیسه‌ها (معابد یهودیان) و کنار دیوار بُراق در بیت المقدس حاضر می‌شوند.

صبح روز یک‌شنبه نیز 50 تن از شهرک‌نشین‌های افراطی به همراه اوری آرئیل، وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی با حمایت شدید نیروهای امنیتی به بهانه برگزاری این مراسم به مسجد الاقصی یورش بردند.

انتهای پیام

کد N956792

وبگردی