آفتاب

پربیننده های سیاسی شنبه:ارسال نامه محرمانه جامعه مدرسین به رئیس جمهور/اظهارنظرجهرمی درباره مشایی

پربیننده های سیاسی شنبه:ارسال نامه محرمانه جامعه مدرسین به رئیس جمهور/اظهارنظرجهرمی درباره مشایی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تذکراتی غیرعلنی به وزیر ارشاد داشته و نامه هایی محرمانه هم برای رئیس جمهور ارسال می کند.اینجا را ببینید.

این را آيت الله مقتدايي دبیر شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گو با خبرآنلاين، عنوان کرد. به گفته وي، اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در راستاي توصيه مقام معظم رهبري مبني بر اينکه «در مسائلي که در کشور واقع مي شود، نظر دهيد» در امور متعددي به صداو سيما به دليل فيلم ها، برنامه ها يا موضع گيري هايش تذکراتي داده اند. حتي رئيس سازمان صداوسيما را به جامعه مدرسين و يا جاهاي ديگر احضار کرده و به او تذکراتي داده اند. اینجا را ببینید.

 سیدمحمدجهرمی در مصاحبه با روزنامه اعتماد در باره مشایی و احمدی نژاد اظهارنظر کرد. اینجا را ببینید.

خاطره دو آیت الله

 در ویسایت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره دوازدهم شهریور 70 به ملاقات با آقای مصباح یزدی و استمداد وی برای رسمیت یافتن موسسه اش اشاره شده است. اینجا را ببینید.

روزنامه آفتاب یزد نوشت: عراقچی و تیم هسته ای بیش از گذشته زیر فشارهستند.پس، حالا که به بهانه بررسی مجلس، از تمام امکانات خود برای انتقام گرفتن از عراقچی و تیم هسته ای استفاده می کنند،ما هم تنهایشان نگذاریم. اینجا را ببینید.

تیتر یک روزنامه صبح درباره برجام

روزنامه وطن امروز با انتشار گزارشی از طرح رد برجام در مجلس سنا، تیتر زد: خوشحالی الاغ ها. اینجا را ببینید.

هاشمی، رهبری را انقلابی کاملی میداند که هم ممتاز است و هم مخلص. ولی عده ای هستند که ناجوانمردانه در پشت نام ایشان مخفی شده و مردم را ازایشان دور می کنند. همانها که بنام دفاع از ولایت می گویند: میزان، همیشه رأی ملّت نیست! اینجا را ببینید.

وزیر امور خارجه کشورمان امروز در حالی با رئیس مجلس عراق دیدار کرد که پایش در گچ بود. اینجا را ببینید.

کنایه به سخنان رئیس جمهور

 روزنامه شرق در گفت و گو با «غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت نوشت: تفسیر شورای نگهبان از قانون اساسی، قانونی است و همه باید در برابر قانون، خضوع کنند و نباید بگوییم تفسیر دیگری هم هست، یا قانون را قبول نداریم. اینجا را ببینید.

غلامرضا تاج گردون معتقد است اگرچه دلواپس ها می خواستند با پخش تلویزیونی مذاکرات کمیسیون برجام، خودشان را موجه جلوه دهند اما این کار به ضررشان تمام شد. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N954740

وبگردی