آفتاب

پیگیری نهاوندیان از آخرین وضعیت سلامت و رسیدگی به حجاج ایرانی

پیگیری نهاوندیان از آخرین وضعیت سلامت و رسیدگی به حجاج ایرانی

رییس دفتر رییس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت سلامت و رسیدگی به مجروحان ایرانی حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و همچنین روند برنامه های مربوط به حجاج کشورمان قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نهاوندیان صبح شنبه در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت مجروحان ایرانی و چگونگی اقدامات صورت گرفته برای بهبود آنان را جویا شد و بر لزوم تلاش بی وقفه و رسیدگی مستمر مسوولان مستقر در سرزمین وحی برای درمان و سلامت کامل زائران ایرانی بیت الله الحرام تاکید کرد.

رییس سازمان حج و زیارت در این تماس تلفنی گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی مسوولان ذیربط برای رسیدگی فوری به زائران ایرانی مجروح شده در این حادثه ارائه کرد.

به گفته اوحدی، در این حادثه حدود 150 نفر کشته و بیش از 250 نفر مصدوم شده اند که از این میان متاسفانه 1 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده و تاکنون 32 مصدوم ایرانی شناسایی شده اند.

وی گفت: 25 نفر از مجروحان ایرانی به صورت سرپایی مداوا شده، 2 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته‌ و 5 نفر نیز بستری هستند و رسیدگی پزشکی به آنها ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N954307

وبگردی