آفتاب

فراخوان برای برگزاری راهپیمایی حمایت از پناهجویان سوری در واشنگتن

فراخوان برای برگزاری راهپیمایی حمایت از پناهجویان سوری در واشنگتن

گروه‌های آمریکایی- سوری فعال در امور بشردوستانه اعلام کردند که راهپیمایی را در آخر هفته جاری در واشنگتن برگزار می‌کنند تا دولت اوباما و دیگر دولت‌های خارجی را به پذیرش پناهجویان سوری بیشتر ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شورای روابط آمریکایی– اسلامی (سی. ای. آی. آر) در شبکه اجتماعی فیسبوک فراخوانی صادر واعلام کرد که سازمان‌های آمریکایی- سوری حامی مسائل بشردوستانه یک راهپیمایی را سازماندهی کرده‌اند تا آمریکا و دیگر کشورهای جهان را وادار کنند که به حل بحران پناهجویان سوری با پذیرش پناهجویان بیشتر و حمایت از شهروندان این کشور کمک کنند.

انتظار می رود که صدها نفر در این راهپیمایی در مقابل کاخ سفید در عصر امروز (شنبه) گردهم آیند و با سر دادن شعار " اجازه دهید که وارد شوند" از کاخ سفید بخواهند که دست کم 65 هزار نفر از پناهجویان سوری در خاک ایالات متحده بپذیرد.

این راهپیمایی در حالی در واشنگتن برگزار می‌شود که قرار است وزرای امور داخلی کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیشنهاد کمیسیون اروپا درباره برنامه‌ای دائم جهت توزیع پناهجویان را مور بحث و بررسی قرار دهند.

انتهای پیام

کد N954116

وبگردی