آفتاب

تأمین امنیت انتخابات و اربعین، دو مأموریت ویژه پلیس

تأمین امنیت انتخابات و اربعین، دو مأموریت ویژه پلیس

فرمانده نیروی انتظامی در جمع مسئولان انتظامی استان ایلام با تاکید بر اهتمام ویژه به تکریم ارباب رجوع در رده های مختلف ناجا، گفت: تامین امنیت انتخابات و اربعین، دو ماموریت ویژه پلیس در سالجاری به شمار می آید.

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار حسین اشتری با تاکید بر اهتمام جدی به تکریم ارباب رجوع در رده های مختلف انتظامی کشور، گفت: آموزش کارکنان در این راستا بایستی ارتقاء پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت ها و بازرسی ها در ناجا حرکت خوبی است، گفت: بایستی این فرصت را مغتنم شمرد و از آن در جهت افزایش کارایی رده ها استفاده کرد.

سردار اشتری همچنین تاکید کرد: صیانت و معیشت کارکنان این نیرو باید به طور جدی پیگیری شود.

وی، افزایش 43 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 93 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بایستی این روند در سال 94 نیز استمرار داشته باشد.

سردار اشتری در ادامه از اربعین و انتخابات به عنوان دو ماموریت ویژه پلیس در این استان نام برد و گفت: در موضوع اربعین اقدامات خوبی صورت گرفته و باید تا حصول نتیجه که برگزاری حماسه اربعین در کمال آرامش و امنیت است، ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد:در موضوع اربعین نیرو و امکانات از ناجا به استان ایلام تزریق خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای تامین امنیت انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، انشاالله انتخاباتی امن و ارام با حداکثر مشارکت مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N952739

وبگردی