آفتاب

پناهجویان دیده شدند

پناهجویان دیده شدند

از میان مطالب منتشره در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طی هفته گذشته، 5 گزارش از سوی مخاطبان این رسانه بیشترین بازدید را داشت که به ترتیب مربوط به سرویس‌های بین‌الملل، ورزشی، فرهنگی و هنری و عکس بود.

در ادامه، پربازدیدترین مطالب ایسنا در هفته گذشته را مرور می‌کنیم:

5- گزارش تصویری فینال پنجمین دوره مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور در گرگان، پنجمین گزارش پربازدید ایسنا در هفته گذشته بود که زحمت تهیه آن را عارف کریمی کشیده است. ویکی‌پدیا می‌گوید سافتبال یک ورزش‌گروهی است که از بیسبال ریشه‌ گرفته و در برخی کشورها به‌ویژه ایالات متحده امریکا بسیار پرطرفدار است.‎

4- روز سه‌شنبه 17 شهریور برای چندمین بار درب چوبی طبقه دوم سی‌وسه پل با فشاری که یک نفر به در چوبی وارد کرد، باز شد و برخی افراد از آن بالا رفتند. حتی شنیده شد که با حضور آن افراد در طبقه دوم آسیب‌هایی به سقف سی‌وسه پل وارد شده است. روایت ایسنا از این حمله کاملا خودجوش و مردمی به طبقه دوم سی‌وسه پل توانست چهارمین گزارش پربازدید این خبرگزاری در هفته گذشته باشد.

3- سیزدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به مدت 16 روز در کشور ژاپن برگزار می‌شود. گزارش ایسنا از برنامه کامل جام جهانی والیبال و جدول نتایج آن، سومین گزارش پربازدید این خبرگزاری در هفته گذشته بود.

2- شکست حمید سوریان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در لاس‌وگاس برگزار شد، واکنش‌های زیادی را برانگیخت. یکی از واکنش‌های رسانه‌ای به این شکست تلخ، گزارش ایسنا با عنوان «گاف مسئولان هم سوریان را نجات نداد!» بود که دومین گزارش پربازدید هفته قبل بود.

1- اما پربازدیدترین گزارش ایسنا در هفته گذشته گزارشی بود با عنوان «پناهجویی از نمای بسیار نزدیک». از آنجا که سرازیر شدن سیل پناهجویان جنگ‌زده سوری به اروپا در روزهای اخیر در سطح گسترده‌ای مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی جهان قرار گرفته و با انتشار عکس آیلان کردی کودک جانباخته سوری در ساحل مدیترانه، پیگیری‌های رسانه‌ای و واکنش‌های مردمی درباره بحران پناهجویان به اوج خود رسیده است، به تبع آن این گزارش ایسنا نیز که توصیف اوضاع و احوال یک کمپ مربوط به پناهجویان در کشور آلمان و گفت‌وگو با مسئول هماهنگ‌کننده داوطلبان کمک‌رسانی در این کمپ و یک خبرنگار مشهور آلمانی از سوی خبرنگار ایسنا بود، توانست مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان این خبرگزاری قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N952542

وبگردی