آفتاب
با اشاره به بیانات رهبر انقلاب؛

پورابراهیمی: رژیم صهیونیستی به دست مردم فلسطین نابود می‌شود

پورابراهیمی: رژیم صهیونیستی به دست مردم فلسطین نابود می‌شود

نماینده مردم کرمان و راور گفت: طبق فرمایش رهبری فرصت مذاکرات به تهدید رژیم صهیونیستی مبدل خواهد شد و این رژیم به دست مردم سرزمین های اشغالی نابود می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ گفت: منافع رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا با رویکرد ضد استکباری و حمایت از محرومان جمهوری اسلامی ایران به شدت در تضاد است.

وی افزود: ایران طبق شارع مقدس وظیفه حمایت و دستگیری از مظلومان جهان به ویژه مسلمانان را دارد. بر همین اساس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را رژیم جعلی و غاصب دانسته و همواره بر نابودی و محو این رژیم از صحنه روزگار اصرار داشتند و اصلا تعیین روز قدس برای مبارزه با جریان استکباری و اشغالگری رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا انجام شد. ماهیت نظام جمهوری اسلامی در تضاد با تفکرات استکباری است و تا زمانی که رژیم صهیونیستی و آمریکا از این خوی غیر انسانی دست برندارند رویکرد مبارزه با آن نیز تداوم خواهد یافت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: تا زمانی که اسلام و انقلاب باقی است مبارزه با استکبار و ظلم نیز ادامه خواهد داشت. تفکر جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از شارع مقدس و تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی است وسخنان امروز رهبری نیز در همین چارچوب بیان شد.

پور ابراهیمی با رد تامین امنیت رژیم صهیونیستی در قالب مذاکرات هسته‌ای، گفت: اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند با محدودیت مذاکرات هسته‌ای می توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تضمین کنند، طبق فرمایش رهبری این امنیت به یک تهدید جدی تبدیل خواهد شد و این رژیم به دست مردم سرزمین های اشغالی نابود خواهد شد و ان شاء الله جشن پیروزی آزادی قدس شریف در مسجد الاقصی برگزار می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای را ضامن موفقیت این تیم دانست و افزود: رویکرد بیرونی این حمایت‌ها،‌ حضور جدی آمریکایی ها در مذاکرات بود اما مذاکره کنندگان ایران هم در محتوا و هم در تاکتیک ها موفق به برداشتن گام های خوبی شدند و ان شاء الله این دستاورد با تدبیر ویژه به موفقیت بزرگی برای جمهوری اسلامی مبدل شود.

وی تاکید کرد: نقاط ضعف برجام باید مورد توجه و نقاط قوت تقویت شود تا منافع نظام جمهوری اسلامی حاصل گردد.

انتهای پیام

کد N951485

وبگردی