آفتاب

خبرنگاران عرصه اقتصاد مقاومتی جهت دریافت تسهیلات مالی به بسیج رسانه مراجعه کنند

خبرنگاران عرصه اقتصاد مقاومتی جهت دریافت تسهیلات مالی به بسیج رسانه مراجعه کنند

مسئول مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه با بیان این‌که «5 میلیارد ریال تسهیلات ویژه اصحاب رسانه حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است» گفت: خبرنگاران عرصه اقتصاد مقاومتی جهت دریافت تسهیلات مالی به بسیج رسانه مراجعه کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نوید کمالی در حاشه مراسم افتتاحیه نخستین دوره طرح ولایت اصحاب رسانه کشوردر مجتمع آموزشی امامت تهران اظهار کرد: در دهه های اخیر بطور مستمر مشکلات معیشتی همیشه گریبان‌گیر اصحاب رسانه و خادمین دلسوز عرصه خبر بوده است و طبعا این رفع این مشکل یکی از دغدغه های مدیران و برنامه ریزان انقلابی عرصه رسانه کشور می‌باشد.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه به عنوان یک سازمان هم افزا بین فعالین عرصه رسانه کشور در راهبردهای کلان خود رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های فعالین این عرصه خطیر را همیشه از اولویت‌های خود دانسته و در راستای رفع این مشکلات چه در قالب اجرای برنامه‌های توانمندسازی و یا ارائه بسته‌های حمایتی اقدامات موفقی را ارائه نموده است.

وی افزود: شکل‌گیری عصر اطلاعات موجب فراگیرتر شدن حوزه رسانه در جامعه شد و به طبع آن تعداد فعالین این عرصه به شکل فزاینده ای گسترش یافته است؛ لذا جامعه هدفی به نام قشر رسانه امروزه بسیار فراگیرتر از دهه‌های گذشته است؛ لذا توجه به این قشر تخصصی که در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارد بیش از هر زمانی محسوس است.

مسئول مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان و تبیین اقتصاد مقاومتی گفت:مرکز تحقیقات و مطالعات سازمان بسیج رسانه با همکاری معاونت تربیت و آموزش این سازمان در راستای توسعه مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی در کشور با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای موجود نخستین دوره طرح اهدای تسهیلات حمایتی به فعالین رسانه ای و خبرنگار فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی را آغاز نموده است.

وی با اشاره به نوع تسهیلات پیشبینی شده تاکید کرد: تسهیلات شامل قالبهایی از جمله وام های قرض الحسنه می شود که بنا بر نوع درخواست فرد و همچنین امتیازات فرد در عرصه تولید و نشر محتوای مرتبط با عرصه اقتصاد مقاومتی به ایشان پرداخت خواهد شد.

وی هم‌چنین با اشاره به شاخص‌های امتیازدهی پرداخت تسهیلات گفت: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) بارها به موضوع اقتصاد مقاومتی و اطلاح الگوی مصرف اشاره داشته اند و پیگیری و تحقق آن را از مسئولین مطالبه کرده‌اند؛ لذا برای تشویق اصحاب رسانه در راستای پیگیری این موضوع در فضای رسانه‌ای لازم دیده شد تا از فعالین رسانه‌ای که در سال جاری اقدام به تولید و نشر اخبار، گزارشات ، مقالات و همچنین سایر انواع محتواهای مفید و ارزشمند نموده‌اند درخواست شود تا با ارسال این محتواها به سازمان بسیج رسانه علاوه بر برخورداری از تسهیلات حمایتی زمینه تشویق سایر فعالین رسانه ای به پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

کمالی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به گسترش فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه گفت: امیدواریم به کمک رسانه‌ها و خبرنگاران دلسوز قادر باشیم علاوه بر هدایت افکار عمومی جامعه به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه تعالی همه‌جانبه جامعه اسلامی گردد.

انتهای پیام

کد N951306

وبگردی