آفتاب
دبیر اجرایی نخستین دوره طرح ولایت رسانه اعلام کرد:

100 نخبه از جدیدترین آموزش‌های رسانه‌ای بهره‌مند می‌شوند

100 نخبه از جدیدترین آموزش‌های رسانه‌ای بهره‌مند می‌شوند

دبیر اجرایی نخستین همایش سراسری طرح ولایت رسانه

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ابراهیم گرمابدری در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین طرح دوره ولایت رسانه با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان‌های انقلابی و ارزشی در بین اصحاب رسانه افزود: برای نخستین بار در کشور اصحاب رسانه در دوره‌های ویژه طرح ولایت شرکت نموده‌اند تا در قالب این دوره بیش از پیش با مفاهیم اخلاق رسانه و سواد رسانه‌ای با محوریت دو سیاست مهم امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اقتصاد مقاومتی آشنا گردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی فشرده و تعیین محتوای آموزشی کافی و روزآمد، امروز 100 نخبه رسانه از بیش از 20 استان کشور میهمان مجتمع آموزشی امامت هستند تا در قالب طرح ولایت از جدیدترین آموزش‌های رسانه‌ای بهره‌مند گردند.

وی تاکید کرد: در این دوره تلاش شده است تا با بهره‌گیری از شاخص‌ترین اساتید حوزه رسانه زمینه افزایش اقبال فعالین رسانه به بهره‌گیری از این دوره‌ها افزایش یابد.

دبیر اجرایی نخستین همایش سراسری طرح ولایت رسانه تصریح کرد: در تلاشیم تا در دوره‌های آتی دوره مبانی طرح ولایت رسانه را بصورت استانی برگزار کرده و برگزیدگان هر استان را در دوره تخصصی و سراسری طرح ولایت رسانه در تهران میزبانی کنیم.

وی با اشاره به نقش تعالی‌بخش رسانه‌ها افزود: از فعالین رسانه‌ای شرکت کننده در این دوره انتظار می‌رود تا پس از پایان دوره خود در سطوح محلی به ترویج آموزش‌های این دوره اقدام کنند تا فعالین رسانه‌ای بیشتری با مفاهیم ارزشمند اسلامی-اخلاقی در فضای رسانه‌ای آشنا گردند.

وی در پایان با اشاره به اخلاق رسانه‌ای گفت: همایش طرح ولایت رسانه به مدت سه روز در مجمع آموزشی امامت تهران با حضور 100 نخبه رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N951268

وبگردی