آفتاب
با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ؛

چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نزاجا برگزار شد

چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نزاجا برگزار شد

چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نیروی زمینی ارتش با محوریت تقویت و توسعه مراکز مشاوره یگان‌های نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نزاجا با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و همچنین جمعی از معاونان و فرماندهان این نیرو در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

سرهنگ دکتر مرتضی اکبری معاون بهداشت و کنترل مواد غذایی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در این همایش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این یگان، اظهار کرد: در نیروی زمینی ارتش همواره به سه موضوع سلامت جسمی، سلامت روحی و روانی و همچنین سلامت اجتماعی کارکنان توجه ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به دستاوردهای بخش‌های مشاوره‌ای در یگان‌های نیروی زمینی، خاطرنشان کرد: در سال 80 بیش از 14 هزار نفر گزارش روحی و روانی به فرماندهی ارتش ارائه می‌شد که این میزان در سال 93 به حدود 2 هزار نفر رسیده است و این نشان از موفقیت این طرح دارد.

به گزارش ایسنا، این همایش با اهداف تقویت و توسعه مراکز مشاوره نیروی زمینی ارتش، ارتقاء سطح علمی و تخصصی روانشناسان و همچنین آشنایی با دستاوردهای جدید در حوزه بهداشت روان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

انتهای پیام

کد N950867

وبگردی