آفتاب

تقدیر نماینده آستارا از قلع و قمع ساخت وسازهای غیر مجاز در گردنه حیران

تقدیر نماینده آستارا از قلع و قمع ساخت وسازهای غیر مجاز در گردنه حیران

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ازآغاز تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز در منطقه حیران تقدیر کرد و خواستار تداوم برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز شد.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو و با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: قلع و قمع‌هایی که در منطقه حیران صورت گرفته است به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون امور اراضی بوده و من ضمن تشکر از مسئولین و دست اندکاران امور اراضی انتظار دارم سازمان‌های دیگر مثل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی هم به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: متاسفانه اموال مردم به غارت رفته‌، چراگاه‌ها تعطیل شده‌ و دام‌ها ومزارع کشاورزان و دامداران از بین رفته است. لذا باید با کسانی که با ساخت و ساز غیرمجاز این خسارت را به مردم منطقه تحمیل کردند برخورد شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: من به آغاز کار خوشبین هستم اما نگران آینده هستم که این اقدامات ابتر بماند لذا انتظار دارم این برخورد شدید ادامه پیدا کند.

نعیمی رز در پایان ضمن اعلام حمایت از تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز درمنطقه حیران گفت: من از مسئولین می‌خواهم برخوردها را از من ،‌خانواده و فرزندانم آغاز کنند و اگر زمینی را گرفته‌ام و آن را غصب کردم‌، از همینجا برخورد را شروع کنند و به تخلفات جرایم کسانی که به این ساخت وساز غیرمجاز دست زدند رسیدگی کنند.

انتهای پیام

کد N949916

وبگردی