آفتاب

افزایش 70 درصدی جرایم علیه مسلمانان در لندن

افزایش 70 درصدی جرایم علیه مسلمانان در لندن

یک گزارش رسانه‌ای امروز (دوشنبه) فاش ساخت، در سال گذشته میلادی جرایمی که از روی نفرت علیه مسلمانان در لندن صورت گرفته‌اند 70 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسیا، شبکه بی.بی.سی گزارش داده، مطابق با اطلاعات رسمی که توسط سرویس پلیس متروپولیتن انگلیس انتشار پیدا کرده، آمارهای مربوط به 12 ماهه پیش از ژوئیه سال جاری نشان داده‌اند، 816 مورد جرم اسلام‌هراسانه در لندن رخ داده در حالی که در مقام مقایسه، در همین دوره 12 ماهه در سال گذشته 478 مورد جرم علیه مسلمانان رخ داده است.

یک سازمان به نام Tell MAMA که ناظر بر حملات علیه مسلمانان در انگلیس است مدعی شد که هدف عمده چنین حملاتی زنان مسلمان هستند.

فیاض مقال، مدیر این سازمان اظهار کرد: ما متوجه شدیم که در سطح خیابان‌ها زنان مسلمانی که در چشم هستند و حجاب یا روسری دارند، بیشتر هدف سوء استفاده‌های هدفمند قرار می‌گیرند.

وی افزود: ما همچنین متوجه شدیم زنان مسلمانی که روبنده به صورت دارند، بیشتر هدف حملات تهاجمی قرار می‌گیرند.

جرایمی که علیه مسلمانان در انگلیس گزارش شده طیف وسیعی شامل جرایم سایبری تا حملات و خشونت‌های افراطی را شامل می‌شوند.

یکی از مناطقی که بیشترین سطح افزایش جرم علیه مسلمانان را داشته منطقه "مِرتِن" در جنوب غرب لندن است. این منطقه در 12 ماهه منتهی به ژوئیه 2014 شاهد هشت مورد از چنین حملاتی بود در حالی که در 12 ماهه پیش از ژوئیه 2015، شاهد 29 حمله اسلام‌هراسانه بوده که افزایش 263 درصدی نشان داده است.

انتهای پیام

کد N948988

وبگردی