آفتاب
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در توصیه به استاندار قم:

از کارهای مقطعی و سلیقه‌ای اجتناب کنید

از کارهای مقطعی و سلیقه‌ای اجتناب کنید

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در دیدار با سیدمهدی صادقی استاندار قم توصیه‌هایی به این مقام دولتی ارایه کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار استاندار قم با تاکید بر ارزش خدمت در قم اظهار کرد: خدمت در قم ارزش بالایی دارد و دعای من در حق شما این است که بتوانید بر مشکلات پیش رو فائق آیید و در جهت خدمت به این استان، قدم‌های بزرگی بردارید.

وی افزود: تمام تلاش و هدف اصلی شما باید این باشد که از کارهای مقطعی و سلیقه‌ای اجتناب کنید و یک نقشه راه مشخص و به صورت کاملا کارشناسی شده، برای آینده این استان ترسیم کنید به طوری که در آن توجه به مسائل فرهنگی، درمانی و آموزشی و دیگر مسائل مهم شود و این برنامه به صورت یک قانون در آید تا افراد بدون برخورد سلیقه‌ای دنبال برنامه باشند نه سلایق شخصی و فردی.

استاندار قم نیز ضمن توفیق دانستن حضور در محضر مرجعیت دینی برای خود بیان کرد: حضور در قم و تشرف به حضور مراجع را برای خودم توفیق می‌دانم و از این بابت خوشحال هستم زیرا قم به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی است و وجود مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه در قم مایه امید مسلمانان به ویژه شیعیان است. لذا می‌طلبد که برای حفظ شأن و جایگاه آن تلاش بی وقفه داشته باشیم.

سیدمهدی صادقی در ادامه افزود: به دنبال برنامه ریزی حساب شده و درازمدت هستیم که بتواند در آینده این استان الگویی برای سایر استان‌ها و بلاد مسلمین باشد.

انتهای پیام

کد N948755

وبگردی