آفتاب
رئیس سازمان اوقاف:

نقش بسیج در بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی امامزادگان پررنگ دیده شود

نقش بسیج در بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی امامزادگان پررنگ دیده شود

رئیس سازمان اوقاف گفت: باید نقش بسیج در استفاده از ظرفیت فرهنگی امامزادگان پررنگ دیده شود و از ظرفیت بسیجیان در این مراکز استفاده بهینه صورت شود.

رئیس سازمان اوقاف گفت: باید نقش بسیج در استفاده از ظرفیت فرهنگی امامزادگان پررنگ دیده شود و از ظرفیت بسیجیان در این مراکز استفاده بهینه صورت شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی حسین بن موسی الکاظم (ع)، با تاکید بر این‌که «باید تمام اهتمام و تلاش بر این باشد تا اهداف ترسیم شده برای کنگره در یک دوره کوتاه مدت و بلند مدت تحقق یابد» اظهار کرد: تلاش کنید همکاران اذهان خود را در این کنگره بر تبلیغ و معرفی امامزادگان، فراهم شدن مشارکت بیشتر مردم در جهت آبادانی و عمران امامزادگان، توجه مردم به توسل به اهل بیت(ع)، برقراری ارتباط نوجوانان و جوانان با امامزادگان، بررسی راهکارهای عملی ارتقاء سطح فعالیت‌های فرهنگی در امامزادگان، تقویت روحیه نشاط معنوی و امید به آینده مردم، ترویج فرهنگ زیارت، مبارزه با خرافات، انتقال تجربیات ارزنده خوب مدیران آستان قدس رضوی و آستان مبارک به شرکت کنندگان معطوف کنند.

وی افزود: در اینکه مردم امامزادگان را بعنوان یک پایگاه بزرگ فرهنگی و پرچم اهل بیت(ع) بدانند و با این مراکز مذهبی مأنوس شوند، تمرکز کنید.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به این‌که «بسیج کلید طلایی انقلاب است» خاطرنشان کرد: باید نقش بسیج در استفاده از ظرفیت فرهنگی امامزادگان پررنگ دیده شود و از ظرفیت بسیجیان در این مراکز استفاده بهینه صورت گیرد.

براساس این گزارش، سپهریان مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) از اقدامات مجدانه معاونت فرهنگی سازمان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و همکارانشان تقدیر و آمادگی شهرستان طبس را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره ملی امامزادگان با محوریت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) اعلام و اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله با تمهیدات خوبی که جهت دریافت مقالات از پژوهشگران و چاپ آثار برتر آنان، رونمایی از تمبر کنگره، تهیه ویژه نامه کنگره و دعوت از مهمانان کشور و استان صورت گرفته شاهد به ثمر نشستن اهداف ترسیم شده برای این کنگره ملی باشیم.

انتهای پیام

کد N948732

وبگردی