آفتاب

برگزاری اولین همایش نخبگان بسیجی در مهرماه

برگزاری اولین همایش نخبگان بسیجی در مهرماه

جانشین معاون بین‌الملل سازمان بسیج گفت:‌ اولین همایش نخبگان بسیجی را هفتم مهرماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی عباسی‌اصل در نشست خبری معاونت بین‌الملل سازمان بسیج با بیان این‌که «برای سال جاری برنامه‌های فراوانی جهت آشنایی و شناخت بیشتر مردم از بسیج داریم» اظهار کرد: در هفتم مهرماه امسال اولین همایش نخبگان بسیجی را برگزار خواهیم کرد و پس از آن مجموعه‌ای از میهمان‌های خارجی را برای همایشی در آبان‌ماه دعوت کرده‌ایم که بخشی از آن‌ها روز 13 آبان به ایران می‌آیند و بخشی نیز در ایام‌الله دهه فجر میهمان سازمان بسیج خواهند بود.

وی همچنین در ادامه اعلام برنامه‌های سازمان بسیج در سال جاری افزود: دومین نشست فعالان حوزه مجازی در موضوع مقاومت و بیداری اسلامی را در ایام دهه فجر با حضور نمایندگان 15 کشور که عمدتا از کشورهای منطقه هستند برگزار خواهیم کرد و ضمنا با برگزاری جشنواره دوسالانه فضای مجازی به معرفی و شناسایی سایت‌هایی می پردازیم که با موضوع مقاومت و بیداری اسلامی در ارتباط باشند و از گردانندگان آن‌ها تقدیر خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اعلام این‌که «سال گذشته سند نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس از سوی سازمان بسیج تدوین و منتشر شده بود» ، اظهار کرد: امسال نیز مراسم رونمایی از سند نقض حقوق بشر در آمریکا و فرانسه را در نظر داریم و این وظیفه ماست که از حقوق مستضعفین جهان در هر جای دنیا دفاع کنیم.

جانشین معاون بین‌الملل سازمان بسیج در پایان به برگزاری کنگره شهدای جهان اسلام از سوی این تشکل اشاره کرد و گفت: همچنین امسال در نظر داریم با برگزاری کنگره شهدای جهان اسلام بزرگداشت کوچکترین شهید غزه ، احمد اخوا را گرامی بداریم.

انتهای پیام

کد N948568

وبگردی