آفتاب
در دیدار از دانشکده جنگی؛

سیسی: جنگ روانی کشورهای جهان را نابود کرده/ نیازمند آمادگی جدی نیروهایمان هستیم

سیسی: جنگ روانی کشورهای جهان را نابود کرده/ نیازمند آمادگی جدی نیروهایمان هستیم

رئیس جمهوری مصر با اشاره به چالش‌ها و خطراتی که این کشور با آن رو به رو است تاکید کرد که مصر نیازمند آمادگی ویژه نیروها و حداکثر تلاش برای به روز رسانی دانش و مهارت‌های خود در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه الریاض، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در جریان بازدید از مراحل آمادگی مهارتی و جسمانی دانشجویان دانشکده جنگ تاکید کرد که جنگ اطلاعات و جنگ روانی کشورها را نابود کرده و چاره‌ای جز رسیدگی به این موضوع و مقابله با پیامدهای آن بر جوانان کشور وجود ندارد و باید جامعه مصر نسبت به این خطرات آگاهی یابد.

سیسی با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشکده‌های نظامی، امید مصر برای حمایت از نیروهای مسلح هستند افزود: خطراتی که ما با آن‌ها رو به رو هستیم نیازمند آمادگی جدی و به روز نیروهاست.

وی در این بازدید سطح عالی و قدرت بدنی و مهارت بالای دانشجویان این دانشکده را تحسین کرد و دانشجویان را یکی از ستون‌های اصلی پرورش فرماندهان و افسران آینده نیروهای مسلح دانست که در سخت‌ترین شرایط نیز توان اجرای ماموریت‌های محول شده را دارند.

رئیس جمهور مصر به دانشجویان این دانشکده سفارش کرد آمادگی جسمانی خود را در سطح عالی نگه دارند و به اصول و ارزش‌های اصیل نیروهای نظامی کشور پایبند بوده و انضباط نظامی خود به عنوان مقیاس واقعی ترقی نیروهای مسلح چه در ظاهر و چه در عقیده حفظ کنند الگویی برای جوانان مصر باشند.

انتهای پیام

کد N948414

وبگردی