آفتاب

بزرگداشت قیام 17 شهریور برگزار می‌شود

بزرگداشت قیام 17 شهریور برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد قیام یوم‌الله 17 شهریور (جمعۀ خونین) از ملت رشید و بزرگ ایران اسلامی و همه آحاد مختلف مردم دعوت کرد تا با حضور انبوه، انقلابی و آگاهانه خود در ویژه مراسم بزرگداشت شهدای والامقام قیام 17 شهریور ؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهدا، راه روشن و درست آن شهیدان را زنده نگه دارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است:

« در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد قیام یوم‌الله 17 شهریور، جمعه خونین قرار داریم، قیامی که شیرزنان و غیورمردانی از جنس ایمان و توکل به خدا در برابر ظلم طاغوت ستمشاهی پهلوی سر فرود نیاورده و دم نبستند و غیورانه ایستادند تا با بذل جان خویش درخت انقلاب اسلامی را به ثمر نشانده و با خون پاک و مطهرشان آن را آبیاری کنند.

اینک در سی و هفتمین سالگرد این قیام بزرگ که در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشته، به یاد و نام آن شهیدان والامقام دور هم جمع می‌شویم تا با زنده‌ نگه داشتن نام و یاد و خاطره آن ایام و شهدای گرانقدر آن، در ویژه مراسم بزرگداشتی در تهران با آرمان‌های آنان تجدید میثاق ‌کنیم.

این مراسم بزرگداشت در تهران، فردا عصر (سه‌شنبه 17/ 06/ 1394) از ساعت 17:30 در محل یادمان شهدای گرانقدر قیام 17 شهریور (واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان مجاهدین اسلام، مقابل ساختمان شهرداری منطقه 12 تهران) با حضور ارزشمند مردم قدرشناس و فهیم تهران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و مسئولان برگزار می‌شود.

در پایان این اطلاعیه‌، بار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم عزیز، همیشه در صحنه و غیور تهرانی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده، دشمن‌شکن و انقلابی خود ضمن زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره آن شهیدان سرفراز، ادامه ‌دهنده راه روشن آنان باشند.

انتهای پیام

کد N948401

وبگردی