آفتاب

تدابیر شدید امنیتی در تونس در پی تهدیدهای تروریستی

تدابیر شدید امنیتی در تونس در پی تهدیدهای تروریستی

وزارت کشور تونس ضمن هشدار نسبت به اجرای عملیات تروریستی علیه مراکز حیاتی و حساس پایتخت این کشور، تدابیر امنیتی شدیدی را در این مناطق اتخاذ کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسی تونس (وات)، یکی از مسئولان وزارت کشور تونس براساس برخی اطلاعات و گزارش‌ها نسبت به احتمال آغاز حملات تروریستی به وسیله خودروهای بمب‌گذاری شده و نیز عملیات انتحاری علیه مراکز حیاتی و حساس پایتخت تونس هشدار داد.

این وزارتخانه همچنین برای جلوگیری از وقوع هر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای خیابان "الحبیب بورقیبه" را که خیابان اصلی پایتخت این کشور است از ترس ورود خودروهای بمب‌گذاری شده و یا اشخاص مظنون بست.

همچنین این وزارتخانه دستور افزایش تعداد خودروهای گشتی در محل این خیابان و آغاز عملیات پاکسازی توسط نیروهای امنیتی و ارتش در چندین نقطه پایتخت و مناطق اطراف آن را داد.

نیروهای امنیتی و ارتش تونس پس از حمله تروریستی اخیر به منطقه گردشگری "سوسه" که فاجعه‌بارترین حادثه تروریستی در طول تاریخ این کشور محسوب می‌شود، تدابیر امنیتی خود را افزایش داده و صدها تن از کسانی را که در عملیات‌های تروریستی این کشور دست داشتند، دستگیر کردند.

انتهای پیام

کد N948080

وبگردی