آفتاب

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو ایثارگر

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو ایثارگر

رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری انشجویان ایران (ایسنا)، همزمان با سالروز شهادت آیت الله قدوسی (ره)، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران عزیز و خانواده های آن‌ها دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم قوه قضائیه به ویژه آیت الله قدوسی (ره) اظهار کرد: این شهید بزرگوار حق عظیمی بر گردن قوه قضائیه دارد. او با انجام خدمات صادقانه در سنگرهای مهم و خطیر، نقش بسزایی در شکل‌گیری نظام قضایی اسلام ایفا کرد.

وی افزود: آموزه‌های دینی حاکی از آن است که بدون تزکیه نفس به عنوان جهاد اکبر نمی توان در عرصه جهاد اصغر به پیروزی نائل شد؛ لذا رزمندگان پرتوان اسلام با استفاده از رهنمودهای پیامبرگونه ولی فقیه زمان و نیز با تمسک به قرآن و عترت، توانستند با غلبه بر امیال نفسانی خود، به نورانیت الهی رسیده و در رویارویی با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به فتوحات بزرگی دست یابند و بدینوسیله موجب اعجاب و شگفتی جهانیان شوند.

اسماعیلی در پایان سخنان خود تاکید کرد: حضور ایثارگران عزیز هشت سال دفاع مقدس در بخش های مختلف قوه قضائیه به ویژه دادگستری استان تهران بسیار ارزشمند بوده و قطعاً می‌توانند در عرصه خدمتگزاری با داشتن روحیه جهادی برای سایر همکاران، الگو و نمونه مناسبی باشند.

انتهای پیام

کد N947574

وبگردی