آفتاب
جانشین فرمانده کل ارتش:

رزمایش فداییان حریم ولایت به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته است

رزمایش فداییان حریم ولایت به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته است

امیر موسوی گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش فداییان حریم ولایت دست یافته ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه هر مأموریتی که تاکنون به نیروی هوایی محول شده آن را با اقتدار و موفقیت به انجام رسانده است، افزود: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش فداییان حریم ولایت دست یافته ایم.

وی در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی حاضر در منطقه رزمایش افزود: تمام برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش همانگونه که طراحی شده بود به خوبی و با دقت بسیار بالا توسط تیزپروازان نیروی هوایی در منطقه عمومی رزمایش فداییان حریم ولایت به مورد اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: الحمدلله نیروی هوایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و پس از آن ثابت کرده که توان انجام هرگونه مأموریتی که به او محول شود را دارد و آن را با اقتدار و موفقیت به انجام می رساند.

موسوی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروی انسانی ماهر، توانمند، شجاع و با انگیزه برخوردار است، افزود: فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نیروی الهی، دانش و علم روز را برای اداره این نیرو در اختیار دارند.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به دلایل برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت پرداخت و گفت: اینگونه رزمایشها و برنامه های تمرینی با توجه به تغییراتی که در مقابله با تهدیدات ایجاد می شود با برنامه ریزی گسترده و هدفمند انجام می شود تا آموزشها، تاکتیکها و تجهیزات در یک میدان عمل نزدیک به میدان عمل واقعی مورد آزمایش عملیاتی قرار گیرد و متناسب با تهدیدها ارتقا یابد.

موسوی در پایان افزود: الحمدلله در این رزمایش، تمرین های طراحی شده به خوبی اجرا شد و ما از همه همرزمان‌مان در نیروی هوایی تشکر می کنیم و این موفقیت را به ملت بزرگ ایران و فرماندهی معظم کل قوا تبریک می گوییم.    

کد N947381

وبگردی