آفتاب

پیرموذن: پرهیز از باندبازی ضامن توسعه کشور است

پیرموذن: پرهیز از باندبازی ضامن توسعه کشور است

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش احزاب در مشارکت مردمی در انتخابات در عین حال گفت که پرهیز از باندبازی، ضامن توسعه کشور خواهد بود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هرم تحزب در ایران بایستی در جهت انتخاب اصلح و شکل گیری مجلس شایسته دهم، با نهادینه شدن اعتدال گرایی اصلاح طلبانه در تمامی ساخت‌های جامعه روی قاعده‌اش بنشیند و مشارکت موثر و چشمگیر مردمی در انتخابات را رقم بزند.

وی افزود: امروز مسئولیت سنگین اجتماعی همه جریان‌های سیاسی خاصه اصلاح‌طلبان، تلاش مجدانه جهت رهایی کشور از بیماری تاریخی توسعه نیافتگی و نقد منصفانه و عالمانه قدرت است همچنان که امام صادق (ع) می‌فرمایند «محبوب‌ترین برادران من کسانی ‌اند که ایرادات من رابه من هدیه می‌دهند.»

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تأکید بر اینکه عرصه اصلاح طلبی عرصه انحصارگرایی نیست، ادامه داد: واپسگرایی در همه موضوعات مذموم است و مطلق‌گرایی و تندروی‌های برخی جریانات سیاسی و اشخاص خود حق پندار و منفعت طلب با روح اسلام، انقلاب، احساسات مردمی و منافع ملی سازگار نیست.

پیرموذن اضافه کرد: شرایط فعلی ایران مستلزم حرکت به سوی اتحاد ملی و تلاش برای افزایش مشارکت ملت در تحقق رشد اقتصادی و توسعه سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: عموم انسان‌ها را بایستی با کرامت، توانا، صاحب اختیار و آگاه پنداشت چرا که در غیر اینصورت هرگز مشارکت سرنوشت‌ساز سیاسی و اجتماعی و حکومت مردم‌سالاری دینی خلق نمی‌شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان گفت: جای تردید نیست که توجه به منافع ملک و ملت و پرهیز از باندبازی ضامن توسعه و بهروزی میهن اسلامی خواهد بود و بی‌شک تا زمانی که منافع حزبی و باندی و شخصی بر منافع ملی اولویت داشته باشد رشد و تعالی نصیب ملت نخواهد شد.

انتهای پیام

کد N945888

وبگردی