آفتاب
سرلشگر ایزدی در جمع خبرنگاران:

ضرورتی برای کمک تسلیحاتی به حزب الله لبنان وجود ندارد

ضرورتی برای کمک تسلیحاتی به حزب الله لبنان وجود ندارد

معاون راهبردی و اشراف کلی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:هیچ ضرورتی ندارد که جمهوری اسلامی ایران چنین امکاناتی را در اختیار آنها قرار دهد و فلسطین و لبنان امکانات مورد نیاز خود را به صورت خوبی تهیه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه جشنواره مالک‌اشتر که صبح امروز در ستاد فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص ضرورت برگزاری این جشنواره، گفت: ما در رصدی که در ستاد کل نیروهای مسلح راجع به مجموعه ارتش انجام دادیم، رشد و بالندگی را در این مجموعه ملاحظه کردیم.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی در مجموعه ارتش از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و دلیل آن، این است که مسئولیت دفاع کارساز و قاطع از کیهانِ جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.

معاون راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پیشرفت سامانه‌های راداری و موشکی در پدافند هوایی، تصریح کرد: بررسی‌های به عمل آمده در  معاونت اشراف ستاد کل نیروهای مسلح حاکی از این بود که رشد و پیشرفت خوبی در سیستم‌های راداری و موشکی داشته‌ایم و این بالندگی و رشد به استحضار فرماندهی کل قوا رسیده است.

ایزدی با بیان اینکه «ایکائو» آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه اعلام کرده است، افزود: اساس این جشنواره، بحث شایسته‌سالاری است و بنابراین افرادی که از قابلیت و تعهد بالاتری برخوردار هستند، شناسایی و در آینده جایگزین خواهند شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که ایران قصد دادن موشک «فاتح ۳۱۳» به حزب‌الله لبنان دارد، اظهار داشت: یک واقعیت در منطقه وجود دارد و آن اینکه انقلاب اسلامی الهام‌بخش و انگیزه‌بخش برای ملت‌های منطقه است و همانطور که آنها می‌دانند، اگر امکاناتی در منطقه فراهم شود، بر اثر پیام انقلاب اسلامی ایران بوده است.

معاون راهبردی و اشراف کلی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: هیچ ضرورتی ندارد که جمهوری اسلامی ایران چنین امکاناتی را در اختیار آنها قرار دهد و فلسطین و لبنان امکانات مورد نیاز خود را به صورت خوبی تهیه می‌کنند.

کد N945875

وبگردی