آفتاب
سرلشگر ایزدی:

«حزب‌الله» و «مقاومت» می‌توانند امکانات خود در زمینه سلاح و موشک را تهیه کنند

«حزب‌الله» و «مقاومت» می‌توانند امکانات خود در زمینه سلاح و موشک را تهیه کنند

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان این که انقلاب اسلامی در منطقه الهام بخش و انگیزه بخش است اظهار کرد: کشورهای منطقه اکنون از استعداد و توانایی ساخت سلاح‌های مورد نیاز خود برخوردارند و نیاز نیست که جمهوری اسلامی سلاح‌های خود را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، سرلشگر مصطفی ایزدی در حاشیه جشنواره‌ مالک اشتر در جمع خبرنگاران درباره ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه ایران موشک فاتح 313 را در اختیار حزب‌الله قرار می‌دهد، اظهار کرد: سیستم‌های اطلاعاتی دشمن می‌دانند اگر در منطقه امکاناتی فراهم می‌شود به دلیل پیام انقلاب اسلامی ایران است. حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین ثابت کرده‌اند می‌توانند امکانات خود در زمینه سلاح و موشک را تهیه کنند و نیازی نیست ایران این امکانات را برای آنها تهیه کند.

وی همچنین درباره‌ جشنواره‌ی مالک اشتر نیز خاطر نشان کرد:‌ رهبری فرموده‌اند ارتش کلمه طیبه است. ما در ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت‌های ارتش را رصد کرده و شاهد رشد و بالندگی ارتش هستیم.

ایزدی در ادامه با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی در مجموعه‌ ارتش از اولویت ویژه برخوردار است، خاطر نشان کرد: پدافند هوایی مسئولیت دفاع کارساز و قاطع از کیان جمهوری اسلامی در هوا را بر عهده دارد.

در همین رابطه در ستاد اشراف فرماندهی کل قوا بررسی‌های کافی درباره‌ فعالیت‌های پدافند انجام گرفته و گزارشات حاکی از رشد و پیشرفت خوب سیستم‌های راداری ارتباطی، فرماندهی و کنترل، سیستم موشکی و پدافند بوده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه پدافند هوایی ارتش اکنون بالنده شده است، خاطر نشان کرد‌: این گزارشات به خدمت رهبری رسیده است و سال قبل نیز پدافند هوایی مورد تشویق قرار گرفت.

وی افزود: امسال علاوه برمسئولان بلند پایه پدافند، مجموعه فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی که موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند نیز مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند. هدف اساسی جشنواره مالک‌اشتر که به امر فرماندهی کل قوا برگزار می شود، شایسته سالاری، شناسایی و جایگزینی فرماندهانی است که لیاقت و تعهد بیشتری دارند.

ایزدی در پایان درباره‌ی توانایی و قابلیت‌های قرارگاه پدافند هوایی نیز گفت: از طرف ایکائو آسمان ایران امن‌ترین آسمان خاورمیانه معرفی شده و این نشانه موفقیت پدافند هوایی است.

انتهای پیام

کد N945847

وبگردی