آفتاب
آل هاشم:

امروز، توجه به مسائل فرهنگی مهمتر از هر زمان دیگری است

امروز، توجه به مسائل فرهنگی مهمتر از هر زمان دیگری است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان، روحانیون و مسئولان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: توجه به مسائل فرهنگی همیشه مهم و در این برهه از زمان که دشمن تمام توانش را بر روی تهاجم فرهنگی گذاشته، مهمتر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان، روحانیون و مسئولان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: توجه به مسائل فرهنگی همیشه مهم و در این برهه از زمان که دشمن تمام توانش را بر روی تهاجم فرهنگی گذاشته، مهمتر است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در جمع فرماندهان، روحانیون و مسئولان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: توجه به مسائل فرهنگی همیشه مهم و در این برهه از زمان که دشمن تمام توانش را بر روی تهاجم فرهنگی گذاشته، مهمتر است.

وی هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همیشه باید به یاد داشته باشیم که استعمارگران به فکر نفوذ و رخنه در جمهوری اسلامی ایران هستند و به چیزی کمتر از براندازی نظام راضی نمی‌شوند لذا لازم است نسبت به بهانه جویی‌ها و ترفندهای دشمنان آگاهی کامل داشته و هیچگاه آمریکا و ایادی‌اش را دوست خود و خیرخواه ایران ندانیم که در غیر این صورت در زمین دشمن بازی کرده و مطابق خواست او عمل کرده‌ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به تعاملات نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 در موضوع هسته‌ای اشاره کرد و افزود: درست است که در این زمینه با آنها به تفاهم‌هایی رسیده‌ایم اما همانطوری که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرموده‌اند، اگر در مسئله هسته‌ای به تفاهم نهایی نیز برسیم باز چیزهای دیگری مانند حقوق بشر و به قول خودشان حمایت از تروریسم را بهانه کرده و به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند.

او در ادامه حمایت از تروریسم را یک بهانه و امر خود ساخته توسط دشمنان نظام در جهت ایران هراسی و اسلام هراسی دانست و گفت: چطور می‌شود کشور و نظامی که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون 17 هزار شهید در جریان ترور داده است و ضربات سنگینی را از این عمل غیر اخلاقی متحمل شده، خود از طرفداران تروریست باشد. لذا ما اعلام می‌کنیم ایران یکی از مخالفین هرگونه اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان است.

نماینده ولی فقیه در ارتش، غافل شدن دشمنان از وقوع انقلاب اسلامی در ایران، برافراشتن پرچم رهایی از وابستگی و بیان حرفی نو در جهان را از علل دشمنی آمریکا و ایادی‌اش با ایران دانست و گفت: دشمنان ما به جهت جلوگیری از آثار پیروزی انقلاب و تحمیل نقشه‌های شوم خود، اقدام به انجام هرگونه اعمال خصومت آمیز از جمله ترور مردم عادی و مسئولان کشور؛ ایجاد نا آرامی در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور مانند کردستان، آذربایجان غربی، گنبد، به راه‌انداختن جنگی تحمیلی علیه ملت در حالی که کشور تازه از بند طاغوت رهایی یافته بود، تحریم همه جانبه و ظالمانه، ایجاد مانع در دستیابی ایران به علوم روز، ناامید کردن مردم به ویژه جوانان نسبت به آینده کشور و جدا کردن آنها از انقلاب و نظام و... کردند که البته همگی آنها با ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی، تکیه بر توان داخلی و از همه مهمتر رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) نقش بر آب شده است.

آل هاشم در ادامه خطاب به فرماندهان و مسئولان دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: دشمنان ما می‌دانند از طریق نظامی نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند لذا راه دیگر که همان تهاجم فرهنگی گسترده است را انتخاب کرده‌اند. بنابراین توجه به مسائل فرهنگی همیشه مهم و در این برهه از زمان که دشمن تمام توانش را بر روی تهاجم فرهنگی گذاشته، مهمتر است و از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه می خواهیم به این مسئله توجه لازم و کافی را داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان از تلاش و زحمات فرماندهان و مسئولان دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر که در جهت تربیت و پرورش دانشجویان و آینده سازان نیروی دریایی تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

انتهای پیام

کد N945578

وبگردی