آفتاب
علی زاهدی در گفتگو با مهر:

«مردم چی میگن» سراغ جراحی زیبایی رفت/ پیامک میلیونی برای عروسی

«مردم چی میگن» سراغ جراحی زیبایی رفت/ پیامک میلیونی برای عروسی

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «مردم چی میگن» اعلام کرد در هفته‌های آینده موضوع جراحی های زیبایی در برنامه مورد بحث قرار می‌گیرد.

علی زاهدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «مردم چی میگن» درباره میزان استقبال مردم از این برنامه به خبرنگار مهر گفت: از زمانی که ساعت برنامه از ۱۶ به ۱۹ تغییر پیدا کرد مخاطبان بیشتر شدند اما به طور کل بسته به موضوعی که هر هفته اعلام می شود تعداد بیننده متغیر است و حتی متناسب با سوژه بازخوردهای جالبی هم دریافت می کنیم. به عنوان مثال هفته گذشته مساله چاقی و لاغری مورد بحث بود و ما دوشنبه گذشته مهمانانی مناسب این موضوع به برنامه دعوت کرده بودیم که هر دو با گیاه خواری به وزن متعادل رسیده بودند.

وی افزود: اگر چه این روزها رژیم غذایی و کاهش وزن جزو مهمترین دغدغه های مردم است و معمولا از راهکارهای ارائه شده استقبال می شود، اما بعد از برنامه بیش از ۱۵۰ هزار پیامک دریافت کردیم که نه تنها با این مساله مخالف بودند بلکه واکنش های تندی هم نسبت به سخن مهمانان نشان دادند. این هفته به بحث مشاغل خاص می پردازیم و هفته بعد از آن جراحی زیبایی موضوع مورد نظر ما است که از الان اطمینان دارم جزو برنامه های پرمخاطب خواهد بود چون گزارش های ضبط شده در رابطه با این موضوع نشان داد طیف وسیعی از مردم درگیر آن هستند.

زاهدی در پاسخ به اینکه چه موضوعی تا الان بیشترین مخاطب را داشته است، بیان کرد: پربیننده ترین برنامه ما هفته ای بود که به بحث عروسی پرداختیم. میزان استقبال و متن پیامک هایی که در آن هفته برای برنامه ارسال شد جالب توجه بود. ما پایان هفته یک میلیون و ۴۰۰ هزار پیامک داشتیم که هر کدام به اندازه یک برنامه قابل بحث بودند. متن پیامک ها به قدری برایم جذاب شد که همه آنها را خواندم و به نظرم سوژه های خیلی خوبی برای فیلمسازان از خلال این سخنان پیدا خواهد شد.

این تهیه کننده گفت: یکی دیگر از معیارهایی که نشان می دهد «مردم چی میگن» مورد استقبال مردم قرار گرفته پخش آگهی در خلال برنامه است. اوایل هیچ آگهی میان برنامه نداشتیم اما در حال حاضر سه دقیقه آگهی بازرگانی میان برنامه و ۴دقیقه قبل از آغاز برنامه داریم و این نشان می دهد برنامه هرچه جلوتر می رود بیشتر مورد پسند مردم قرار می گیرد.

به گفته وی، طبق قرارداد تا آخر تابستان «مردم چی میگن» روی آنتن خواهد بود اما برای ادامه تولید هنوز چیزی مشخص نیست.

زاهدی درباره حضور مجریان جدید در تلویزیون گفت: یکی از ویژگی های شبکه ۳ سیما حمایت از برنامه های ترکیبی و جذب مجریان جدید است که این به مدیریت درست شبکه برمی گردد چون هم در دوره فعلی هم دوره قبل مدیران و صاحب نظران همه افرادی بودند که سال ها در این شبکه فعالیت دارند و کاملا نیازهای یک سیستم و رسانه را درک می کنند.

وی در پایان بیان کرد: مسئولان شبکه ۳ از حضور نیروهای با انگیزه و مستعد استقبال می کنند و پای اشتباهات جوانان تازه وارد هم می ایستند در نتیجه دست تهیه کننده برای معرفی چهره های جدید باز است.  فرزاد حسنی، احسان علیخانی، ژیلا صادقی و بسیاری از مجریانی که این روزها جایگاهی خاص در مقوله اجرا دارند فعالیت شان را از این شبکه آغاز کردند. پیمان طالبی هم جای خود را بین مردم باز کرده و از بازخوردهایی که دریافت می کنیم مشخص است مورد قبول مخاطب قرار گرفته است.

کد N945390

وبگردی