آفتاب
فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور:

نیروی هوایی راهی برای ورود بیگانگان به کشور نگذاشته است

نیروی هوایی راهی برای ورود بیگانگان به کشور نگذاشته است

فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور گفت: ملت ایران بداند که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، راهی برای ورود بیگانگان به کشور نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، بیژن ساعدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته همدان، تأسیس پدافند هوایی خاتم الانبیاء را از افتخارات بزرگ میهن اسلامی دانست و اظهار کرد: پدافند هوایی در سالهای جنگ توانست از عاملان حفظ میهن در برابر دشمن باشد.

وی با بیان اینکه ظلم پایدار نیست، عنوان کرد: ضمن تجاوز به کشورهای مستقل در سایه ایستادگی ملت‌ها اعلام می‌کنیم که ظلم را نابود کرده و از لطف پروردگار در جهان بهره‌مند می‌شویم.

فرمانده پدافند هوایی سوباشی با اعلام آمادگی در برابر مبارزه با بی‌عدالتی و تجاوز به افراد بی‌گناه، افزود: امروزه شاهد زیاده خواهی رژیم استکبار در جهان هستیم که با گروهک‌های جمعی به جان مظلومان افتاده‌اند اما ارتش جمهوری اسلامی همواره مدافع مظلومان در جهان است و ریشه ظلم را نابود می‌کند.

وی تصریح کرد: در سالهای قبل از انقلاب ارتش در خدمت اهداف آمریکا بود اما امروز شاهد اقتدار ارتش ایران به ویژه نیروی هوایی ارتش ایران در جهان هستیم که همه را مدیون خون شهدایی هستیم که در این راه رشادت های بسیاری داشتند.

وی خاطر نشان کرد: امروز با تأمین انواع تجهیزات جنگی به دست نیروهای متخصص در ایران توانستیم به خودکفایی در این زمینه برسیم.

ساعدی به ملت غیور ایران اطمینان خاطر داد که در قرارگاه ارتش از دفاع و امنیت روز افزون کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب آماده جان فشانی در راه آسایش مردم خواهند بود.

وی افزود: کلیه برنامه‌های آمادگی دفاعی در زمان مقرر آنجام می‌شود و پدافند هوایی با اقتدار در مقابل ورود دشمن از خطوط هوایی به ایران جلوگیری می‌کند.

فرمانده پدافند هوایی سوباشی عنوان کرد: تحریم‌های مختلف نتوانسته بر تجهیز عناصر جنگی و ساخت حسگرهای راداری در کشور اثر بگذارد و نیروهای متخصص از هر فرصتی برای تکمیل تجهیزات نظامی استفاده کرده و می کنند.

انتهای پیام

کد N945253

وبگردی