آفتاب

شرایط نامناسب زیست محیطی در معادن محور هراز

شرایط نامناسب زیست محیطی در معادن محور هراز

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: معادن محور هراز از لحاظ زیست‌محیطی در شرایط نامناسبی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد ظهر امروز در بازدید از چهار معدن محور هراز با اشاره به اهداف این بازدید، اظهار کرد: مشکلاتی برای معادن و مدیریت‌های استانی پیش می‌آید که شاید در قانون و یا در عمل تعارض‌هایی رخ دهد که با بازدید میدانی این مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه اعتقاد داریم به صورت میدانی بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، اظهار کرد: در بازدید از چهار معدن محور هراز با مشکلات این معادن آشنا شدیم و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر مشکلات آنان را حل کنیم.

تقوی‌فرد با اشاره به وضعیت فعلی معادن محور هراز، گفت: شرایط معادن این محور روبه بهبود است ولی به حد مطلوب نرسیده و در بخش حفاظت از محیط زیست بیشتر از این‌ها باید کار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این بازدید با اشاره به اهداف بازدید میدانی از معادن محور هراز، بیان کرد: دستور ریاست کل دادگستری بر این است تا مشکلات معدن‌داران با بازدیدهای میدانی شناسایی و حل شود و به همین دلیل از چهار معدن محور هراز بازدید کردیم.

محمد محمدپورعمران افزود: معدن بلبل خان غربی با نصب دستگاه تیکنر سعی کرده هیچگونه پسابی نداشته باشد و این جای تقدیر دارد، باید به سمتی برویم که تمامی معادن ما این دستگاه را نصب کنند تا از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود.

انتهای پیام

کد N944998

وبگردی