آفتاب
در جلسات غیرعلنی و با حضور معاون رییس‌جمهور

چهارمین اجلاس دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور برگزار شد

چهارمین اجلاس دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور برگزار شد

چهامین اجلاس دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در هتل قدیم رامسر با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، در چهارمین اجلاسیه دانشگاه‌های برتر کشور 13 دانشگاه برتر کشور حضور دارند.

در این نشست که به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به صورت تخصصی در خصوص اهمیت استفاده از فناوری در دانشگاه‌ها سخنرانی کرده است.

توسعه و هم‌اندیشی درباره تغییر تفکر فارغ‌التحصیلان برای عدم گرایش به مشاغل استخدامی در دولت از اهداف این همایش است.

هم‌اندیشی درباره ارائه خدمات کیفی دانشگاه‌ها و نیز افزایش مهارت‌ دانشجویان در دانشگاه‌ها از دیگر اهداف چهارمین اجلاسیه دانشگاه‌های برتر کشور به میزبانی رامسر بیان شده است.

جلب مشارکت دانشگاه‌ها در امور علمی، پژوهشی و فناوری نیز از اهداف این همایش است.

به گزارش ایسنا، قرار است پس از این اجلاسیه مدیران ارشد شهرستان در خصوص شهر الکترونیک رامسر گفت‌وگو و رایزنی داشته باشند.

روسای دانشگاه‌های خواجه نصیر طوسی، تربیت مدرس، دانشگاه تبریز، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علامه طباطبایی در این اجلاسیه حضور دارند.

انتهای پیام

کد N944558

وبگردی