آفتاب
سردار سلامی:

توافق شود یا نشود، آمریکا دشمن درجه یک ایران است

توافق شود یا نشود، آمریکا دشمن درجه یک ایران است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: چه توافقی بین ایران و آمریکا انجام بگیرد و چه انجام نگیرد، آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران و مسلمین جهان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین سلامی صبح امروز طی سخنانی در رزمایش اقتدار ثارالله با اشاره به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان در عصر فتنه‌ها و توسعه‌های جهانی هدایت امت اسلامی را بر دوش خویش قرار داده‌اند و پرچم احیای هویت و عظمت اسلام را در دست دارند و با الهام بخشی‌های خود روح بیداری اسلامی را در جهان اسلام منتشر می‌سازند.

وی با اشاره به حضور 50 هزار نفری بسیجیان در این رزمایش خطاب به آنان گفت: شما بیرق دار آزادگی، ثبات، اقتدار، ایستادگی و مقاومت ملت ایران و امت اسلام هستید و آرامش خاطر رهبر عزیزمان نیز هستید.

وی با بیان این که بسیجیان از دل یک انقلاب شکوهمند متولد شده‌اند عنوان کرد: انقلاب شکوهمندی که شما از دل آن برخاسته‌اید سیاست‌ها و راهبردهای آمریکا را در هم شکست و ملت ایران را از اسارت و برده داری مدرنی که توسط آمریکا و غرب در دوران سیاه رژیم پهلوی حاکم شده بود نجات بخشید و ایران را به کشوری بزرگ و تاثیرگذار در عرصه‌ جهانی تبدیل کرد.

سردار سلامی با تاکید بر این که تجربه جنگ تحمیلی پیام آور حقیقی استقلال ملت ایران بود گفت: شما بسیجیان میراث داران شهدای مقاوم و با شکوهی هستید که پیکر جاودانه آنها روی در نقاب خاک کشیده است، اما آثار شهادت و جانبازی‌شان برای همیشه شخصیت و هویت اسلامی این ملت را ترسیم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان از دل فتنه‌های پیچیده‌ای که آمریکا و نظام سلطه برای تهی کردن محتوای این ملت طراحی کرده بود و شکست خورد شکل گرفته‌اند عنوان کرد:‌ استراتژی تحریم را این ملت با صبر و شکیبایی و ثبات و اقتدار و نیز پیروی از اوامر ولی امر خودشان و با تکیه بر فرهنگ عاشورا و تاسی از ایستادگی پیامبر و اصحابش در برابر تحریم‌های مشرکان در هم شکستند.

ادامه دارد ...

کد N944155

وبگردی