آفتاب

تور جهانی اتریش/ دو پیروزی برای نمایندگان ایران

تور جهانی اتریش/ دو پیروزی برای نمایندگان ایران

نمایندگان ایران در اولین دور رقابت‌های تورجهانی اتریش مقابل حریفان خود به میدان رفتند و به دو پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایسنا،‌ نیما عالمیان که با حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی در سوئد از آمادگی بالایی برخوردار بوده، در گروه 28 رقابت‌های اتریش در نخستین دیدار خود به دیدار داوید کلوس نماینده کشور رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. نیما عالمیان در دومین بازی برای صدر نشینی و صعود از این گروه باید به مصاف میخائیل پایکوف روس برود.

افشین نوروزی در گروه 32 این رقابت‌ها در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده شیلی رفت و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. نوروزی در دومین دیدار خود به مصاف ماتیاس کارلسون سوئدی می‌رود که در آخرین رده‌بندی اعلام شده 80 پله از بازیکن ملی پوش ایران بالاتر است. نوروزی برای صعود از این گروه باید مقابل این حریف قدرتمند سوئدی پیروز میدان شود.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. نوشاد عالمیان در دور دوم به مصاف توماس گرینگر اتریشی می‌رود و در آخرین بازی گروهی نیز با الکساندر روبینوت فرانسوی دیدار می‌کند. با توجه به رنکینگ سایر رقبا عالمیان از شانس بالایی برای صعود از گروه برخوردار است.

سروش امیری نیا و امین میرالماسی که قرار بود پیش از حضور در لیگ آلمان به خاطر نزدیکی این دو کشور در این تورنمنت حاضر شوند، به علت تغییر در برنامه های سفر به آلمان به این تورنمنت نرسیدند و در جدول رقابت‌ها برایشان باخت فنی ثبت شد.

در این رقابت ها 180 پینگ پنگ باز از 49 کشور حاضر هستند که 32 بازیکن سید دار این رقابت ها همه دارای رنکینگ بالاتر از 62 هستند. که نمایندگان کشورمان کار سختی برای موفقیت در این تورنمنت پیش رو دارند.

انتهای پیام

کد N943805

وبگردی