آفتاب
تحولات سوریه؛

هلاکت ۵۰ تکفیری در غرب الزبدانی/ ادامه پیشروی در مناطق مختلف شهر

هلاکت ۵۰ تکفیری در غرب الزبدانی/ ادامه پیشروی در مناطق مختلف شهر

منابع عربی از هلاکت ۵۰ عنصر تکفیری داعش در منطقه ای در غرب شهر استراتژیک الزبدانی در عملیات ارتش و نیروهای مردمی سوریه و ادامه پیشروی ها در دیگر نقاط این شهر خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه العالم، عملیات گسترده ارتش و نیروهای مقاومت مردمی لبنان علیه تروریست های تکفیری در شهر استراتژیک الزبدانی واقع در حومه دمشق همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ارتش و نیروهای حزب الله طی عملیاتی مشترک در منطقه ای واقع در غرب این شهر، ۵۰ عنصر تکفیری را به هلاکت رساندند. در جریان این عملیات همچنین شماری از تروریست ها به شدت مجروح شدند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی لبنان در جریان این عملیات همچنین تعدادی از خودروهای متعلق به تروریست های تکفیری در الزبدانی را شناسایی و منهدم کردند.

منابع سوری اعلام کردند که پیشروی های ارتش سوریه و نیروهای مقاومت لبنان در نقاط مختلف همچنان ادامه دارد و هم اکنون این پیشروی ها از منطقه «الجسر» به سمت منطقه «المحطه» ادامه دارد.

به گفته منابع امنیتی سوری پیشروی های ارتش و نیروهای مقاومت در حالی صورت می گیرد که هم اکنون درگیری های نفس گیری میان آنها و تروریست های داعش در تمامی محورها در جریان است.

در همین حال، نیروهای سوری و لبنانی تلاش می کنند تا آخرین مناطق تحت سیطره داعش در الزبدانی را از لوث این گروه تروریستی پاکسازی کنند.

گفتنی است، در حالی که برخی از رسانه ها از آزادسازی کامل شهر استراتژیک الزبدانی واقع در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر می دهند، اما تاکنون هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید نکرده است.

کد N943784

وبگردی