آفتاب
رییس کل دادگستری کرمانشاه:

قاطعانه‌ترین برخوردها را با مصادیق فساد داریم

قاطعانه‌ترین برخوردها را با مصادیق فساد داریم

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: قاطعانه‌ترین برخوردها را در مواجهه با مصادیق فساد داشته و داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالت‌خواه در دیدار با هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان‌های کرمانشاه و ایلام، توصیه های لازم را در راستای ارتقای کیفی مناسبات و تعامل این نهاد حقوقی مطرح کرد.

وی در این جلسه وکیل را در شمار نخبگان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در حد توقعی که از منصب قضا برای احقاق و اقامه عدل وجود دارد، برای وکالت هم متوقع هستیم که این انتظار، انتظار به‌حق دانشوران حقوقی و سطوح مختلف جامعه هم هست.

عدالتخواه دادگستری را دستگاهی مصمم برای قضاوت بدون حواشی منحرف‌کننده برشمرد و افزود: در عمل و صرف نظر از شعارزدگی نشان داده شده که قاطعانه‌ترین برخوردها را در مواجهه با مصادیق فساد داشته و این روند توقف ندارد، چرا که هیچ تعللی را در مسیر رسالت اجرای عدالت نمی پذیریم و شایسته است این عزم در کانون وکلا هم تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی است که با ملاحظه احترام متقابل، دستگاه قضایی شأن وکیل را به عنوان همراهی همدل برای کمک به اقامه عدل در حد مطلوب آن حفظ خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: وکلا شأنی هم‌تراز قاضی دارند و در محکمه رعایت حرمت آنان لازم است و جامعه وکلا نیز باید در ارتقاء این شأن و منزلت تلاش کنند و از رفتار فردی و اجتماعی که مغایرت با آرمان عدالتخواهی است، بپرهیزند.

انتهای پیام

کد N943707

وبگردی