آفتاب
عضو فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با مهر:

زندان؛ آسایشگاه توطئه های آقازاده جنجالی

زندان؛ آسایشگاه توطئه های آقازاده جنجالی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه زندان به آسایشگاهی برای توطئه های آقازاده جنجالی تبدیل شده گفت:قوه قضائیه و نهادهای امنیتی باید کنترل بیشتری روی این متهم داشته باشند.

مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس قوه قضائیه در مورد اقدامات خلاف مهدی هاشمی در زندان گفت: این آقازاده سال ها در کشور برای خودش حکمرانی می کرد، افراد را در پست های مختلف جا به جا می کرد، رشوه می گرفت، رشوه می داد، کسی نمی توانست به او بگوید بالای چشم شما ابرو است و چرا فلان جرم را مرتکب شده اید.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی وزارت اطلاعات گزارشاتی در مورد تخلفات این آقازاده به رئیس جمهور وقت داده بود اما کسی جرات برخورد با این آقازاده را نداشت و برخوردی هم صورت نگرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متاسفانه اظهارات اخیر آقای اژه ای نشان می دهد که زندان به آسایشگاهی برای توطئه های این آقازاده تبدیل شده است.

وی گفت: آن سکه ها برای رشوه دادن بوده است تا در زندان نیز همه را بخرد و مقاصد خود را پیش ببرد.

حسینی تاکید کرد: قوه قضائیه و نهادهای امنیتی باید کنترل بیشتری روی این متهم داشته باشند زیرا برای وی و خانواده اش این موضوع سنگین است. باید مواظبت کنند که توطئه های جدید برای جریان سازی در انتخابات پیش رو توسط این فرد از زندان هدایت نشود.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: مهدی هاشمی در تلاش است تا پرونده خود را سیاسی جلوه دهد بنابراین بهتر است که بخش هایی از دادگاه وی پخش شده و حتی موارد فساد اقتصادی وی بیان شود.

کد N942663

وبگردی