آفتاب
نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان:

اعضای خبرگان رهنمودهای رهبر انقلاب را تبیین کنند

اعضای خبرگان رهنمودهای رهبر انقلاب را تبیین کنند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف به ویژه در بحث دشمن شناسی از اعضای خبرگان خواست که رهنمودهای رهبر انقلاب را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در جلسه دوم هجدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهیدان در جامعه را یک حرکت فرهنگی ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: عطر شهیدان را در مراسم تشییع شهدای عزیزی که سال‌ها پس از جنگ تحمیلی پیکر مبارک‌شان تفحص شده و در شهرهای مختلف تشییع می شوند می‌توان استشمام کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف به ویژه در بحث دشمن شناسی از اعضای خبرگان خواست که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در جامعه تبیین کنند.

دیر باز ادامه داد: اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری در شهرها و بلاد خود می‌توانند منویات مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین کرده و در راستای صیانت از جایگاه والای ولایت فقیه و مقام رهبری، رهبر انقلاب را یاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های قوه مجریه از دولت خواست اگر دلسوزان نظام ، متدینین و علما پیرامون مسائل کشور به ویژه مسائل فرهنگی نکته یا نظری دارند، مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان از مردم این استان به عنوان مدافع مرزهای کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N942441

وبگردی