آفتاب
معاون آموزش و پرورش کرمان خبر داد:

تالیف 29 عنوان کتاب درسی مبنی بر فناوری و نیازهای روز دانش‌آموزی

تالیف 29 عنوان کتاب درسی مبنی بر فناوری و نیازهای روز دانش‌آموزی

معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از ۲۹ عنوان کتاب درسی تازه تألیف شده خبر داد و گفت: ۳۰۰ مدرس برای آموزش این عنوان‌های درسی به تهران اعزام شدند و آموزش‌های دیده شده را به سایر معلمان در استان منتقل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "حمیدرضا دعاگویی" در جمع خبرنگاران به مناسبت نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس با اعلام این خبر گفت: کتاب‌های تازه تألیف ما مبنی بر فناوری و نیازهای روز دانش‌آموزی است و ضرورت دارد؛ کتاب ها همراه با سیستم‌های آموزشی جدید به مدرسین میانی و معلمان ارائه شود.

دعاگویی از افتتاحیه دوره های ضمن خدمت برای 302 سرباز معلم در استان کرمان خبرداد و گفت: این دوره آموزشی از امروز آغاز شده است.

همچنین موذن‌زاده، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست با اشاره به اینکه آموزش کاربردی یکی از محوریت های کار استان در سال جاری بوده است، اظهار کرد: در زمینه آموزش کاربردی، ستادی برگزار شد که در این ستاد مصوب شد تعدادی از مدارس خاص که آموزگاران آن آمادگی داشته باشند این طرح را از پایه ششم از درس ریاضی آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: این یکی از طرح‌های بسیار خوب و موفق در آموزش ابتدایی است که از سطح کلاس آغاز می‌شود و بعد با کمک معلمان به شکل گروهی کار را انجام می‌دهند و سپس طرح‌های آنها به شکل جشنواره جابربن حیان برگزار می‌شود.

موذن‌زاده خاطرنشان کرد: در سطح استان از هر قطبی یک برگزیده به وجود آمد و در سطح کشوری هیچ رقابتی وجود ندارد و همه دانش‌آموزان طرح‌هایشان را در سطح کشور ارائه می‌دهند و این طرح در سال‌جاری با رویکرد بهتر و وسیع‌تری در سطح استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

کد N942242

وبگردی